Společnost


Albert Česká republika, s.r.o.

Počet nahlášených stížností:182
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:1
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

50%
50%
Toto skore je založeno na 2 stížnostech.

#68488Neoprávněně nauctovany

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 den 11 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
11.07.2023, před rokem

Ana Maria Russová

Znění stížnosti

Dobrý den,
Včera 10.7.2023. V obchodu Albert Vídeňská 178, Vestec u Prahy, me bylo účtováné 2x stejné zboží. Tím, jste mě účtováli o 7,38% na vic. Bohužel když jsem kontrolovala účtenku, už jsem byla doma.
Zboží bylo NOW POLARKOVY DORT za 29,90 Kč.
Datum: 10.07.23
Čas: 16:34
***


Produkt

Zboží bylo NOW POLARKOVY DORT za 29,90 Kč.


Požadované řešení

Vratit me peníze a následovat tu paní v kase abyste zjistili když je to jen omyl (může se to stát,jsme lidi) nebo kdyz paní to udělá opakovaně a umyslne.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
13.7.2023 07:48, před rokem

Spotřebitelům vždy doporučujeme, aby si účtenky kontrolovali co nejdříve po zaplacení, nejlépe ihned, aby předešli podobným problémům.

Jestliže zboží na účtence neodpovídá zakoupenému zboží, je možné službu reklamovat. V tomto případě je nejlepší reklamovat ihned. Je vhodné k reklamaci také připojit fotografie produktu, aby prodávající mohl reklamaci lépe vyřešit.

Vznikla-li na straně prodávajícího povinnost vrátit peníze, musí tak učinit stejnou formou, jakou bylo zboží zaplaceno. Jiným způsobem - např. voucherem apod. pouze po výslovném souhlasu spotřebitele.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

Společnost Albert Česká republika, s.r.o. se rozhodla nevyužít možnosti smírného řešení sporů a nadále je ochotna s nespokojenými zákazníky komunikovat pouze prostřednictvím své infolinky. Případné spory mohou být tedy řešeny pouze ve správním, případně soudním řízení, nikoliv prostřednictvím služby VašeStížnosti.cz, která je založena na principu dobrovolnosti. Stížnost proto uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.