Počet nahlášených stížností: | 707 |
Z toho za letošní rok: | 2 |
Stále v řešení: | 14 |
Nejdříve byly výpadky internetu a televize čím dál častěji od května to nefunguje skoro vůbec volala jsem několikrát na Vodafone.Poprve mi řekli že se mi ozvou ale nic.Pak mi řekli, že asi musím zkusit vyměnit krabičku a nebo že by to mohlo být kabely.My koupili krabičku bohužel mi nikdo neřekl že musím jen od nich až když jsem mluvila s jejich technikem tak řekl že tuhle neumí nastavit každopádně že to budou proměřovat a že se ozvou .Do teď stále nic.Nekdy se stane že to naběhne alespoň na chvíli.Platime za službu kterou nevyužíváme .Mrzí mě přístup když jsem věrný zákazník a využívám plno služeb od Vodafonu že by alespoň mohly z jejich strany někoho poslat ať najde jistou chybu.
Pevný internet, Tv
Poslat nějakeho technika který zjistí přesnou příčinu.Zkusí natáhnout hlavní kabel.A v neposlední řadě nějakou slevu za využité služby které nebyly využívány.
|
Tweet |
Nebylo-li možné službu využít nebo ji využít jen částečně, kvůli závadě na straně společnosti, je společnost povinna zajistit odstranění závady a přiměřeně snížit cenu nebo po dohodě se zákazníkem zajistit poskytnutí služby náhradním způsobem.
Zákazník by měl v souladu s § 64 odst. 7 zákona o elektronických komunikacích službu u společnosti reklamovat a žádat nápravu (požadovat přiměřené snížení ceny nebo zajištění služby náhradním způsobem). Společnost je povinna vyřídit reklamaci bez zbytečného odkladu, nejpozději do 1 měsíce ode dne doručení reklamace. Doručení vyřízení reklamace musí být provedeno prokazatelným způsobem.
V případě, že společnost reklamaci zamítne nebo uplyne lhůta pro její vyřízení, může se zákazník do jednoho měsíce ode dne doručení vyřízení reklamace (nebo uplynutí lhůty pro její vyřízení) obrátit na Český telekomunikační úřad s námitkou proti vyřízení reklamace (vzorový formulář je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3295/namitka-k-ceskemu-telekomunikacnimu-uradu-proti-vyrizeni-reklamace-sluzby-elektronickych-komunikaci). Řízení je zpoplatněno (100,- Kč) a pracovníci Českého telekomunikačního úřadu na základě dodaných podkladů rozhodnou, zda společnost postupovala správně, či ne.
Dobrý den, paní Zahradníková, je mi líto, pokud jsou služby nefunkční. Abychom se na to mohli podívat, napište nám přes reklamační formulář https://www.vodafone.cz/pece/formular-reklamace (pokud máte aktivní služby Vodafone) nebo poštou: Vodafone Czech Republic a.s., Reklamační oddělení, náměstí Junkových 2, 155 00 Praha 5. Děkuji za pochopení. Přeji Vám pěkný den. Lenka Pilná Péče o zákazníky
Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Hodnocení: