Společnost


RegioJet a.s.

Počet nahlášených stížností:370
Z toho za letošní rok:1
Stále v řešení:15
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#68494Nefungující klimatizace, arogantní personál

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 21 dnů 17 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
11.07.2023, před rokem

Jakub Maskulak

Znění stížnosti

Dobrý den, to ze mate zpoždění vlaku na normální bázi tomu rozumím. Chápu české dráhy a jak to cely funguje. Ale nechápu jednu věc, ze když si zaplatím bussines, tak mi tam půjde aspoň klimatizace. Žádná omluva. Žádné upozornění, nic. Žádná kompenzace aby nám vyměnili místa nic. Okej beru. Ale když si přijdu a objednam Cafe poté, co jsme opustili Pardubice ( Trasa Viden-Praha) mi řekne na půl mluvící česky stevardka, ze to nejde. Se ptám jak nejde? Aspoň nějaký upozornění, ze pak se už neobjednava. Žádná empatie, žádná obsluha na úrovni. A jenom arogantní chování. Cely bussines nadává, ze to nejde vydržet. Stará paní si tam zaplatila místenku a celou dobu stala ven z kupe, protože se tam nedalo dýchat. Obsluha jednou za uherský rok přijde. A krom toho, ze mě poslucha a nic nemluví nerozumím. ( příště když naberete lidi, kteří nejsou s ČR aspoň nech se naučí mluvit česky děkuji. Nejsem xenofob nebo rasista ale jste nějaká společnost na úrovni a když jsem v Českým Regio, tak nech personal mluví česky děkuji. Doufám, ze si toho někdo všimne protože tohle stojí zato aby to někdo řešil. A když teda nemám kupe s klimatizací, tak hledám nějakou jinou alternativu aby lidi dokázali fungovat a nechcipali horkem a nepotili se tři hodiny.
A to, ze je všude bordel a ještě po celým bussines kupe, taky nechápu. Hlavně věc, ze si tam stevardi sedí v kuchynce a baví se mezi sebou ( 4 ) tam byli. Ale jedno Cafe neumí donest.

Už na cestě před týdnem nám byl zrušeny bussines zdůvodu, ze nefunguje klima a teď to radši ani neřešili a beztak nás tam dali.


Produkt

Klimatizace, neochotnej a arogantní personal


Požadované řešení

Chci celou kompenzaci dvou lístku v bussines třídě.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
12.7.2023 09:29, před rokem

Není-li služba poskytnuta nebo není-li poskytnuta ve sjednané kvalitě, doporučujeme spotřebiteli, aby dle článku XIV smluvních přepravních podmínek společnosti RegioJet a.s. uplatnil reklamaci. Reklamace z přepravy cestujících a zavazadel se podávají písemně na adresu sídla dopravce: STUDENT AGENCY, Dům pánů z Lipé, Náměstí Svobody 86/17, 602 00 Brno, telefonicky na čísle: 420 539 000 146, e-mailem: reditel@regiojet.cz, nebo osobně na jakékoliv pobočce STUDENT AGENCY/RegioJet. Reklamaci lze podat do 1 roku po uskutečnění jízdy na výše uvedených kontaktech.

Stížnost je možné směřovat i přímo ke společnosti RegioJet a.s. prostřednictvím kontaktního formuláře, který spotřebitel nalezne zde: https://regiojet.cz/sluzby/vase-podnety.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
3.10.2023 14:55, před rokem

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Dále může spotřebitel využít možnost mimosoudního řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Více informací k uvedené službě lze nalézt na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.