Společnost


Dopravní podnik měst Liberce a Jablonce nad Nisou, a.s.

Počet nahlášených stížností:112
Z toho za letošní rok:1
Stále v řešení:7
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#68507Příjezd na zastávku dřív

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 21 dnů 2 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
12.07.2023, před rokem

Kateřina Drahokoupilová

Znění stížnosti

Autobus X11 projel přes zastávku Proseč s/N;pošta dne 12.7.2023 o 3 minuty dříve, šlo o spoj s příjezdem na zastávku v 11:28. Byla jsem zhruba 5-10 metrů od zastávky a nebylo poznat, že by pan řidit užil brzdy a alespoň zpomalil.
Bylo by záhodno, aby autobusy přes Proseč jezdily na čas, neboť je to jediný "přímý" spoj do Liberce.


Požadované řešení

Vážně si nemyslím, že pan řidič neumí hodiny a eventuálně dát nohu z plynu, požaduji tedy výraznou domluvu danému řidiči a přeji si minimálně vrácení ceny předem zakoupené jízdenky v aplikaci DMPLJ. Ušlý zisk v zaměstnání samozřejmě řešit nebudu.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
12.7.2023 12:26, před rokem

Stížnosti směřující vůči nedodržování jízdního a přepravního řádu je vhodné a účelné v těchto případech směřovat přímo na konkrétního dopravce prostřednictvím jeho zákaznické telefonní linky či webového formuláře.

Chování zaměstnanců nepodléhá přímo právním normám. Mezilidské vztahy se řídí zejména zásadami slušnosti. Pracovník jedná za společnost, která by měla mít zájem na jeho vhodném chování k zákazníkům, lze se tedy setkat i s různými kodexy, které zaměstnavatelé vypracovávají pro své zaměstnance. Vzhledem k výše uvedenému je vhodné se stížnostmi směřujícími pouze na chování zaměstnanců obrátit přímo na jejich nadřízené.

Vzhledem k výše uvedenému je vhodné se stížnostmi obrátit přímo na Dopravní podnik měst Liberce a Jablonce nad Nisou e-mailem na adresu: dpmlj@dpmlj.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
3.10.2023 14:56, před rokem

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.