Počet nahlášených stížností: | 112 |
Z toho za letošní rok: | 1 |
Stále v řešení: | 7 |
Autobus X11 projel přes zastávku Proseč s/N;pošta dne 12.7.2023 o 3 minuty dříve, šlo o spoj s příjezdem na zastávku v 11:28. Byla jsem zhruba 5-10 metrů od zastávky a nebylo poznat, že by pan řidit užil brzdy a alespoň zpomalil.
Bylo by záhodno, aby autobusy přes Proseč jezdily na čas, neboť je to jediný "přímý" spoj do Liberce.
Vážně si nemyslím, že pan řidič neumí hodiny a eventuálně dát nohu z plynu, požaduji tedy výraznou domluvu danému řidiči a přeji si minimálně vrácení ceny předem zakoupené jízdenky v aplikaci DMPLJ. Ušlý zisk v zaměstnání samozřejmě řešit nebudu.
|
Tweet |
Stížnosti směřující vůči nedodržování jízdního a přepravního řádu je vhodné a účelné v těchto případech směřovat přímo na konkrétního dopravce prostřednictvím jeho zákaznické telefonní linky či webového formuláře.
Chování zaměstnanců nepodléhá přímo právním normám. Mezilidské vztahy se řídí zejména zásadami slušnosti. Pracovník jedná za společnost, která by měla mít zájem na jeho vhodném chování k zákazníkům, lze se tedy setkat i s různými kodexy, které zaměstnavatelé vypracovávají pro své zaměstnance. Vzhledem k výše uvedenému je vhodné se stížnostmi směřujícími pouze na chování zaměstnanců obrátit přímo na jejich nadřízené.
Vzhledem k výše uvedenému je vhodné se stížnostmi obrátit přímo na Dopravní podnik měst Liberce a Jablonce nad Nisou e-mailem na adresu: dpmlj@dpmlj.cz.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.