Počet nahlášených stížností: | 528 |
Z toho za letošní rok: | 7 |
Stále v řešení: | 61 |
Dobrý den, řidička prý byla před domem ale nezazvonila (zvonek funguje). Telefon jsem slyšela ale nestihla zvednout, nicméně jsem volala zpět, hned co dozvonil a to dvakrát - nemožno spojit s řidičem, řekl záznamník. Na potřetí mi to vzala a řekla, že je už ve Štěrboholích a zásilku odvezla do Uhříněvsi - tam to bez auta na otočku je na 2 hodiny cesty tam a zpět. Za takouvou službu tedy absolutně vyhozené peníze! A čas!
Číslo na řidičku : ***. Absolutní nespokojenost, k čemu je taková služba, která má přivézt domů, nezazvoní a odložil zásilku někde kde ani není přímé spojení. Prosím o navrácení peněz ta dopravu, protože teď to bude navrch platba autobusů a 2 hodiny mého času a to minimálně.
Všechny informace uvedeny v popisu stížnosi nad
Navrácení peněz za dopravu
|
Tweet |
Pokud nebyla služba poskytnuta nebo nebyla poskytnuta ve sjednané kvalitě, je vhodné uplatnit reklamaci. Při uplatnění reklamace může spotřebitel žádat řádné poskytnutí služby, přiměřenou slevu, případně může od smlouvy odstoupit, pokud vadné plnění ze strany podnikatele bylo podstatným porušením smlouvy (pokud se dá předpokládat, že by spotřebitel smlouvu neuzavřel, věděl-li by o porušení smlouvy).
Pokud však smlouvu o přepravě uzavíral se společností prodávající, je za včasné a řádné doručení zboží odpovědný právě on, protože povinnost dodat zboží je dle českého práva splněna dojitím zboží do místa dodání. Prodávající je v takovém případě také oprávněn uplatnit reklamaci u svého smluvního partnera, pokud služba nebyla poskytnuta v souladu se smlouvou.
Více informací k reklamaci u společnosti Zásilkovna s.r.o. nalezne spotřebitel zde: https://www.zasilkovna.cz/reklamace.
Stížnost je možné směřovat i přímo ke společnosti prostřednictvím kontaktního formuláře (dostupného zde: https://www.zasilkovna.cz/kontaktni-formular).
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení spotřebitelských sporů při Českém telekomunikačním úřadu. Tato služba je zpoplatněná 200 Kč (pokud se spor týká peněžitého plnění, je poplatek 4 % z této částky, avšak nejméně 200 Kč). Více informací může spotřebitel nalézt zde: https://www.ctu.cz/resene-spory-ctu. Kontakty na Český telekomunikační úřad je možné nalézt zde: https://www.ctu.cz/kontakt.
Dobrý den, paní Mason, v případě, že jste si objednala službu doručení na adresu, měla by vám v den doručování zásilky přijít SMS s časovým oknem, kdy můžete očekávat zásilku. Jakmile bude řidič na smluveném místě, měl by se s vámi zkusit dvakrát telefonicky spojit. Pakliže kontakt není úspěšný, měl by na zákazníka zazvonit. Teprve jestliže ani tehdy se nepodaří zásilku doručit, dojde k přesměrování zásilky na blízké výdejní místo s volnou kapacitou. Moc se omlouvám, pakliže uvedený postup nebyl dodržen. Jednalo se nejspíš o selhání jednotlivce. Budeme rádi, když nám poskytnete číslo vaší zásilky, abychom mohli průběh doručení ověřit a případně zjednat nápravu. Něco takového se nesmí stát. Gabča, tým Zásilkovny
Děkujeme společnosti za vyjádření.
Žádáme spotřebitelku, aby společnosti poskytla potřebné údaje k prověření celé situace. V opačném případě bude stížnost uzavřena.
Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat, stížnost proto uzavíráme.