Počet nahlášených stížností: | 78 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 6 |
V rámci objednávky kterou jsem prováděl ve středu 12.7. v čase 19:39 na provozovně v Havířově, mi byla vydána nekompletní objednávka. V rámci objednávky jsem neobdržel dva kusy mini kukuřice, tak jak jsem objednával, ale pouze jednu. Toho jsem si bohužel všiml až doma když jsem tašku vybalil. Po vybalení na mě čekalo ale další nemilé překvapení a to v podobě syrových bramborových lupínků. Jak se k této situaci hodláte postavit? Pokud tohle děláte u všech nebo většiny zákazníků je to na pováženou a také na vyslání minimálně ČOI ideálně asi i s doprovodem hygieny. Nepřijde mi absolutně korektní takovéto jednání, kdy se velká firma jako KFC spoléhá na to že se zřejmě nikdo neozve. Pěkný večer. Štefánik.
PS: pro případný kontakt jsem k dispozici na mailu ***
V rámci řešení požadavku bych viděl jako ideální kompenzaci 50% slevu na příští objednávku.
|
Tweet |
Jestliže dodané zboží nebo jeho jakost neodpovídá objednávce, je možné jej reklamovat. V tomto případě je nejlepší reklamovat zboží ihned, pokud tak ale učiněno nebylo, může spotřebitel reklamovat i později (např. pomocí formuláře na internetových stránkách https://kfc.cz/main/home/contact). Je vhodné k reklamaci také připojit fotografie produktu, aby prodávající mohl reklamaci lépe vyřešit.
Spotřebitelům vždy doporučujeme, aby si svou objednávku zkontrolovali nejlépe ihned po převzetí.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Dále může spotřebitel využít možnost mimosoudního řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Více informací k uvedené službě lze nalézt na webové adrese www.adr.coi.cz.