Společnost


SPORTISIMO s.r.o.

Počet nahlášených stížností:72
Z toho za letošní rok:1
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

0%
100%
Toto skore je založeno na 3 stížnostech.

#68551Zamítnutí reklamace v zákonném termínu

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 20 dnů 13 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
13.07.2023, před rokem

MICHAL VAĎURA

Znění stížnosti

Dobrý den:
obracím se na Vás s prosbou kdy jsem uplatnil jsem reklamaci sportovní obuvi u společnosti Sportisimos.r.o. - Pražska 255/41 Olomouc 2. v zákonném termínu a moje reklamace byla neuznána z důvodu ,že se jedná o značnou vadu která se nestala při prvním použití. Já kategoricky odmítám že by vada vznikla již při předchozím použití, ptž by nebylo možné s ní ani fungovat. Na to kdy se mi bota rozbila mohu sehnat i svědky, jelikož po projevení vady již nebylo možné s botou dále sportovat. Podle mého názoru byla bota používana k účelům pro které byla vyrobena - tedy v sále - tělocvičně a měla tedy vydržet min dvou letou zákonnou lhůtu a tak se nestalo. Proto jsem žádal o navrácení finančních prostředků čemuž nebylo vyhověno.
S tím nesouhlasím a žádám přezkoumání mého případu.
Děkuji za ochotu a rady. S pozdravem MV


Produkt

Sportovní sálová obuv Puma,


Požadované řešení

Vrácení finančních prostředků


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
13.7.2023 09:12, před rokem

Zakoupí-li spotřebitel obuv a v zákonné 24 měsíční době se na ní objeví vada, jejíž vznik spotřebitel sám nezavinil, může ji reklamovat. Spotřebitel nemůže uplatnit práva z vad, které sám způsobil (mechanické poškození). Prodávající neodpovídá ani za běžné opotřebení věci. Je tedy nutné pro případ zamítnuté reklamace, aby se znalec v posudku vyjádřil k existenci a povaze vady a prokázal, že obuv má vadu například z důvodu nekvalitního použitého materiálu či vadného zpracování.

Nesouhlasí-li spotřebitel s vyřízením reklamace, musí důvody zamítnutí reklamace rozporovat. Silným a přesvědčivým důkazem o tom, že reklamace nebyla vyřízena řádně, je posudek soudního znalce z oboru. Prokáže-li posudek nedůvodnost zamítnutí reklamace, má spotřebitel právo požadovat nápravu nebo má možnost přímo odstoupit od smlouvy, protože jeho reklamace nebyla vyřízena řádně a včas. Odstoupením od smlouvy se závazek ruší od počátku a strany si vrátí to, co si plnily. Kromě toho má také spotřebitel právo na náhradu účelně vynaložených nákladů spojených s reklamací (tedy včetně proplacení znaleckého posudku). Seznam soudních znalců je možné vyhledat mimo jiné na webové adrese www.dtest.cz/soudni-znalci.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost využít mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
3.10.2023 15:09, před rokem

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Dále může spotřebitel využít možnost mimosoudního řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Více informací k uvedené službě lze nalézt na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.