Počet nahlášených stížností: | 104 |
Z toho za letošní rok: | 1 |
Stále v řešení: | 0 |
Let QS2011 se nejen opozdil, ale při dostání se do letadla jsme čekali více jak hodinu na odlet. Když už si lidé chtěli koupit něco k jídlu opět letadlo smartwings nebyli vybaveno. Lidé si nemohli koupit téměř nic. Chování posádky bylo arogantní a nepříjemné- konkrétně letušek. Je to už několikátá špatná zkušenost s touto společností.
QS2011
Náhrada a změna přístupů letů od společnosti smartwings.
|
Tweet |
Nároky cestujících při zpoždění letu se řídí Nařízením Evropského parlamentu a Rady č. 261/2004. V případě, kdy se však jedná o událost způsobenou mimořádnými okolnostmi mimo kontrolu dopravce a dopravce a jeho zaměstnanci a smluvní partneři přijali veškerá přiměřená opatření, nemají cestující nárok na kompenzaci.
Spotřebitel se může obrátit se vzniklou situací na ombudsmana společnosti Smartwings, a.s., jestliže má pocit, že společnost reklamaci či jiné podání vyřídila nesprávně či nedostatečně. Více informací o této možnosti spotřebitel nalezne zde: https://www.smartwings.com/ombudsman.
Společnost Smartwings, a.s. se rozhodla nevyužít možnosti smírného řešení sporů prostřednictvím služby VašeStížnosti.cz. Vzhledem k tomu, že je námi poskytovaná služba založena na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena.