Společnost


Smartwings, a.s.

Počet nahlášených stížností:104
Z toho za letošní rok:1
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

100%
0%
Toto skore je založeno na 1 stížnostech.

#68552Opožděný let s nahnáním do letadla

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

4 hodiny 26 minut

Detail stížnosti

Publikováno
13.07.2023, před rokem

Eliška Jarešová

Znění stížnosti

Let QS2011 se nejen opozdil, ale při dostání se do letadla jsme čekali více jak hodinu na odlet. Když už si lidé chtěli koupit něco k jídlu opět letadlo smartwings nebyli vybaveno. Lidé si nemohli koupit téměř nic. Chování posádky bylo arogantní a nepříjemné- konkrétně letušek. Je to už několikátá špatná zkušenost s touto společností.


Produkt

QS2011


Požadované řešení

Náhrada a změna přístupů letů od společnosti smartwings.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
13.7.2023 08:14, před rokem

Nároky cestujících při zpoždění letu se řídí Nařízením Evropského parlamentu a Rady č. 261/2004. V případě, kdy se však jedná o událost způsobenou mimořádnými okolnostmi mimo kontrolu dopravce a dopravce a jeho zaměstnanci a smluvní partneři přijali veškerá přiměřená opatření, nemají cestující nárok na kompenzaci.

Spotřebitel se může obrátit se vzniklou situací na ombudsmana společnosti Smartwings, a.s., jestliže má pocit, že společnost reklamaci či jiné podání vyřídila nesprávně či nedostatečně. Více informací o této možnosti spotřebitel nalezne zde: https://www.smartwings.com/ombudsman.

Společnost Smartwings, a.s. se rozhodla nevyužít možnosti smírného řešení sporů prostřednictvím služby VašeStížnosti.cz. Vzhledem k tomu, že je námi poskytovaná služba založena na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.