Počet nahlášených stížností: | 789 |
Z toho za letošní rok: | 3 |
Stále v řešení: | 9 |
12.7. jsem šla nakupovat do Lidl Opatovská, Praha 11 Chodov a posléze i Háje. V nabízené akci bylo plnotučné mléko a také Bohemia sekt. Chtěla jsem si zakoupit oba výrobky nabízené za zvýhodněnou cenu. Podmínka byla nakoupit minimálně za 300 Kč. V Lidlu Opatovská cca ve 14,30 již Bohemia sekt nebyl k dostání. Jela jsem tedy do Lidl Háje. Bohužel, ani tam cca v 15 hod. již Bohemia sekt nebyl k dostání. Chci jen říci, že honíte lidi, aby si přišli nakoupit, uvádíte slevy, ale toto zboží v akci nemáte v dostatečném množství. Je to na zamyšlení, zda je tato nabídka pro lidi výhodná, či zatěžující. Navíc v těchto vedrech běhat po více obchodech a zjistit, že to byla zbytečná námaha. Není to poprvé, co nabízené zboží v akci je nedostupné. Proto jsem se rozhodla Vám toto napsat. Prosím o vysvětlení, jak se chcete i nadále chovat ke svým zákazníkům.
nedostupný výrobek v akci 12.7. 2023 Bohemia sekt
Řešení nedovedu já sama nijak vyjádřit. Toto bych ráda slyšela od Vás. Pokud nabízíte akci, měla by být dostupná a ne honit lidi od jednoho k druhému obchodu. A stejně zboží neseženu.
|
Tweet |
Byla-li prodejcem učiněna nabídka určitého zboží, ale prodávající slibované zboží vůbec neměl v úmyslu dodat (v odpovídajícím množství a včas) a celá akce měla sloužit pouze k nalákání zákazníků na jeho ostatní nabízené zboží nebo služby, mohlo by takové jednání naplňovat znaky tzv. vábivé reklamy, která je zakázanou obchodní praktikou dle přílohy č. 1 k zákonu 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele. Tuto skutečnost si může ověřit příslušný krajský živnostenský úřad. V případě porušení tohoto zákazu hrozí prodávajícímu pokuta. Spotřebitel může podat podnět přímo krajskému živnostenskému úřadu.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.
Dobrý den, paní Truhlářová. Mrzí nás, že jste si neměla možnost sekt zakoupit. Akce je vždy platná do konce uvedeného termínu či vyprodání zásob. Byli bychom rádi, aby naše nabídka pokryla poptávku všech našich zákazníků. Poptávka a kupní síla se v jednotlivých regionech republiky liší a tím i zájem o tyto výrobky. Akční nabídky jsou plánovány s velkým časovým předstihem, proto je velmi složité odhadnout přídělové množství do jednotlivých prodejen. Uděláme maximum pro to, abyste při dalším plánovaném akčním nákupu v naší prodejně nalezl všechny výrobky, o které budete mít zájem. Za komplikace se omlouváme a přejeme pěkný den. S pozdravem Lidl v.o.s.
Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat. Vzhledem k příslibu společnosti, ohledně vynaložení veškerého maxima pro to, aby při dalším akčním nákupu v prodejně společnosti spotřebitelka nalezla vše z akčního letáku, stížnost uzavíráme s dosažením dohody.