Společnost


Zásilkovna s.r.o.

Počet nahlášených stížností:528
Z toho za letošní rok:7
Stále v řešení:61
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

52%
48%
Toto skore je založeno na 72 stížnostech.

#68567Bezdůvodná vratka zásilky

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

3 měsíce 18 dnů 19 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
13.07.2023, před rokem

Lexi Vitošková

Znění stížnosti

Dobrý den,
jedná se o problém, kvůli kterému již stížnost byla podána. Tedy, měla jsem objednávku z e-shop portálu Amazon.de a měla mi dnes, 13. července přijít zásilka, na kterou jsem čekala. Dne 10. července mi přišel email o nepřesné adrese. Systém vynechal ž a á, tedy jsem online na stránkách Zásilkovna tuto situaci vyřešila a adresu doplnila. Bohužel dnes, dne 13. července mi volal kurýr, že nemůže najít moji adresu. Tedy jsem ho požádala, zda by nechal zásilku na výzvedném místě, které je poblíž mého bydliště. Kurýr se na mě obořil, že je v jiné části Prahy a že odveze zásilku zpět do jejich depa. Tedy mi dal vědět, že budu mít čas to vyřešit s operátorem. Vrátila jsem se do práce a poté ve 14 hodin jsem kontaktovala operátora, který mi řekl, že na mě nepočkali a odeslali zásilku zpět. Snažila jsem se s operátorem vyřešit, odkud zásilka tedy je, protože jsem nevěděla, o kterou se přesně jedná, ale operátor mi nebyl schopen dát jakékoli jiné informace kromě toho, že se jedná o "Shock SK-Client delivery", na základě čeho jsem našla předchozí stížnost jiného uživatele. Stejně jako v dalších stížnostech mi bylo řečeno, že "“zásilka je ve stavu vratka, nejde nic změnit”. Toto jednání mi přijde nepřijatelné. Adresu jsem na závislosti e-mailu opravila, pak tedy nevím, proč v závislosti na opravené adrese nebyla zásilka doručena.

V tomto případě by bylo řešení jasné. Kurýr mi volal, že je jinde a že zásilku vrací zpět do depa. Nebylo mi sděleno, že by se zásilka vracela odesílateli. Bylo mi řečeno, že budu moct kontaktovat operátora. Také jsem adresu v závislosti na emailu od Zásilkovny opravila.

Oprava: Oprava adresy mi ohledně této specifické zásilky nedostala. Dostala jsem email požadavek o opravu adresy JINÉ zásilky. Ohledně zásilky z dneška jsem od Zásilkovny nedostala VŮBEC ŽÁDNÝ email. Tedy je problém ještě znatelnější, protože jsem vůbec nedostala šanci chybu (která nebyla na moji straně) opravit.


Produkt

Elektronický produkt z Amazon.de


Požadované řešení

Žádám o doručení zásilky, než bude poslaná zpátky nebo žádám o plné vrácení částky ceny balíčku.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
16.7.2023 10:35, před rokem

Pokud nebyla služba poskytnuta nebo nebyla poskytnuta ve sjednané kvalitě, je vhodné uplatnit reklamaci. Při uplatnění reklamace může spotřebitel žádat řádné poskytnutí služby, přiměřenou slevu, případně může od smlouvy odstoupit, pokud vadné plnění ze strany podnikatele bylo podstatným porušením smlouvy (pokud se dá předpokládat, že by spotřebitel smlouvu neuzavřel, věděl-li by o porušení smlouvy).

Pokud však smlouvu o přepravě uzavíral se společností prodávající, je za včasné a řádné doručení zboží odpovědný právě on, protože povinnost dodat zboží je dle českého práva splněna dojitím zboží do místa dodání. Prodávající je v takovém případě také oprávněn uplatnit reklamaci u svého smluvního partnera, pokud služba nebyla poskytnuta v souladu se smlouvou.

Více informací k reklamaci u společnosti Zásilkovna s.r.o. nalezne spotřebitel zde: https://www.zasilkovna.cz/reklamace.

Stížnost je možné směřovat i přímo ke společnosti prostřednictvím kontaktního formuláře (dostupného zde: https://www.zasilkovna.cz/kontaktni-formular).

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení spotřebitelských sporů při Českém telekomunikačním úřadu. Tato služba je zpoplatněná 200 Kč (pokud se spor týká peněžitého plnění, je poplatek 4 % z této částky, avšak nejméně 200 Kč). Více informací může spotřebitel nalézt zde: https://www.ctu.cz/resene-spory-ctu. Kontakty na Český telekomunikační úřad je možné nalézt zde: https://www.ctu.cz/kontakt.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
25.7.2023 12:00, před rokem

Dobrý den, paní Vitošková, moc se omlouváme za vzniklou situaci. Záležitost jsem předala k prověření na kolegy, kteří mají službu doručení na adresu na starosti. Uděláme všechno pro to, aby se něco takového neopakovalo. Gabriela, tým Zásilkovny

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
28.9.2023 15:25, před rokem

Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
1.11.2023 09:59, před rokem

Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat. Vzhledem k příslibu společnosti ohledně prověření podnětu stížnost uzavíráme s dosažením dohody.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.