Společnost


Tesco Stores ČR a.s.

Počet nahlášených stížností:466
Z toho za letošní rok:3
Stále v řešení:8
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

66%
34%
Toto skore je založeno na 3 stížnostech.

#68568Zkažené maso, sýry

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 20 dnů

Detail stížnosti

Publikováno
13.07.2023, před rokem

Miroslava Pokorna

Znění stížnosti

Dobry den,

opakovane se stava, ze maso, zakoupene na prodejne Tesco express, Nuselska, Praha 4, je zkazene.
Ackoliv je jeste v zaruce - neni tedy prosle, tak po rozbaleni pachne a neda se pouzit. Toto se mi stava dost casto, u kureciho a mleteho masa. A neni zakoupene ve sleve! Nekolikrat se mi to stalo i u Mozzarelly Galbani - byla jeste v zaruce, ale obal se nafoukl a byla na vyhozeni (minimalne 5x). Z prodejny to mam domu cca 5 minut pesky, neni tedy mozne, ze se zbozi zkazi behem cesty domu. Evidentne je problem jiz v prodejne. Podle me tam zbozi spatne skladuji a dochazi k naruseni teplotniho retezce. Je mozne to nejakym zpusobem resit?

Je dost neprijemne, kdyz chcete pripravovat jidlo a zjistite, ze neni z ceho, protoze maso je nepouzitelne. A navic opakovane vyhozene penize:-(. U nakupu potravin si uctenky neschovavam a neni tedy ani mozne jim to tam jit vratit:-(.

Dekuji a zdravim,
Mirka


Produkt

zkazene maso, syry - jeste v zaruce


Požadované řešení

proverit skladovani na prodejne


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
14.7.2023 11:13, před rokem

Jestliže zakoupená věc nemá očekávané vlastnosti, je třeba ji reklamovat u prodávajícího. Spotřebitel by v tomto případě měl nárok na dodání nové věci bez vad, a nebylo-li by to možné, má nárok na odstoupení od smlouvy. K uplatnění reklamace není potřeba předložit doklad o zaplacení. Je však ale nutné prokázat, že zboží bylo zakoupeno u prodávajícího.

Pokud by se problém s jakostí masa a sýrů opakoval, mohl by spotřebitel rovněž zvážit podání podnětu Státní veterinární správě, která vykonává dozor v oblasti potravin živočišného původu, zda-li v daném případě nedošlo k porušení právních předpisů. Více informací ohledně náležitostí podnětu Státní veterinární správě je možné vyhledat na webové adrese https://www.dtest.cz/clanek-3343/podnet-statni-veterinarni-sprave.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
3.10.2023 15:24, před rokem

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.