Počet nahlášených stížností: | 466 |
Z toho za letošní rok: | 3 |
Stále v řešení: | 8 |
Dobry den,
opakovane se stava, ze maso, zakoupene na prodejne Tesco express, Nuselska, Praha 4, je zkazene.
Ackoliv je jeste v zaruce - neni tedy prosle, tak po rozbaleni pachne a neda se pouzit. Toto se mi stava dost casto, u kureciho a mleteho masa. A neni zakoupene ve sleve! Nekolikrat se mi to stalo i u Mozzarelly Galbani - byla jeste v zaruce, ale obal se nafoukl a byla na vyhozeni (minimalne 5x). Z prodejny to mam domu cca 5 minut pesky, neni tedy mozne, ze se zbozi zkazi behem cesty domu. Evidentne je problem jiz v prodejne. Podle me tam zbozi spatne skladuji a dochazi k naruseni teplotniho retezce. Je mozne to nejakym zpusobem resit?
Je dost neprijemne, kdyz chcete pripravovat jidlo a zjistite, ze neni z ceho, protoze maso je nepouzitelne. A navic opakovane vyhozene penize:-(. U nakupu potravin si uctenky neschovavam a neni tedy ani mozne jim to tam jit vratit:-(.
Dekuji a zdravim,
Mirka
zkazene maso, syry - jeste v zaruce
proverit skladovani na prodejne
|
Tweet |
Jestliže zakoupená věc nemá očekávané vlastnosti, je třeba ji reklamovat u prodávajícího. Spotřebitel by v tomto případě měl nárok na dodání nové věci bez vad, a nebylo-li by to možné, má nárok na odstoupení od smlouvy. K uplatnění reklamace není potřeba předložit doklad o zaplacení. Je však ale nutné prokázat, že zboží bylo zakoupeno u prodávajícího.
Pokud by se problém s jakostí masa a sýrů opakoval, mohl by spotřebitel rovněž zvážit podání podnětu Státní veterinární správě, která vykonává dozor v oblasti potravin živočišného původu, zda-li v daném případě nedošlo k porušení právních předpisů. Více informací ohledně náležitostí podnětu Státní veterinární správě je možné vyhledat na webové adrese https://www.dtest.cz/clanek-3343/podnet-statni-veterinarni-sprave.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.