Počet nahlášených stížností: | 606 |
Z toho za letošní rok: | 66 |
Stále v řešení: | 17 |
Dobrý den, v červnu 2023 se mi strhli peníze z karty ale v kase se pořad ukazovalo, že ne. Tak jsme to platili v hotovosti. Když jsem tento problém chtela vyřešit, tak se mnou nikdo nekomunikuje. Takže okrádání zákazníků a ignorance je výborný řešení.
Stržení peněz
Rada bych aby se mi vrátili peníze. Za jeden nakuo jsem zaplatila dvakrát a rada bych aby se mi to vrátilo.
|
Tweet |
Zaplatil-li spotřebitel již jednou za zboží sjednanou kupní cenu, nemá povinnost platit tuto cenu znovu. Pokud by tak přesto učinil, mohlo by se jednat o bezdůvodné obohacení ve smyslu § 2991 občanského zákoníku na straně společnosti. Kdo se bezdůvodně obohatil, je povinen získaný majetkový prospěch vrátit ochuzenému bezprostředně po výzvě. Pokud tak neučiní, ocitá se v prodlení a ochuzený má možnost navíc požadovat zákonný úrok z prodlení.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.
Vážená zákaznice,
děkujeme za Váš podnět.
Dovolujeme si Vám sdělit, že podněty zákazníků společnosti Kaufland zpracovává Zákaznické centrum, na které se můžete s důvěrou obrátit na telefonním čísle 800 165 894 nebo prostřednictvím e-mailu
kontakt@kaufland.cz.
Zákaznické centrum,
Kaufland Česká republika
Bohužel jsem se pokusem to několikrát řešit přes zákaznické centrum. A stále nic.
Vážená zákaznice,
děkujeme za Vaši zprávu a jsme rádi, že jste se na nás s důvěrou obrátila.
Mrzí nás Vámi popsaná situace týkající se duplicitní platby v naší prodejně Kaufland Litvínov a omlouváme se za vzniklé potíže. Rádi se Vaším podnětem budeme zabývat dále, napište nám prosím na e-mail kontakt@kaufland.cz datum a čas nákupu, přesnou částku včetně haléřů za nákup, prvních 6 čísel z Vaší platební karty a 4 čísla poslední a banku, která Vám kartu vydala. Uvedené informace nám pomohou k dalšímu zpracování Vašeho požadavku, jakmile je obdržíme, předáme je odpovědným kolegům z oddělení Financí k vyjádření a následně Vás budeme informovat zpět. Kontaktovat nás můžete také na telefonním čísle 800 165 894.
Děkujeme za pochopení a těšíme se na Vaši odpověď.
Zákaznické centrum, Kaufland Česká republika
Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat, stížnost proto uzavíráme.