Společnost


Kaufland Česká republika v.o.s.

Počet nahlášených stížností:606
Z toho za letošní rok:66
Stále v řešení:17
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

63%
37%
Toto skore je založeno na 103 stížnostech.

#68569Stáhnutí peněz

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

3 měsíce 18 dnů 17 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
13.07.2023, před rokem

Štěpánka Hovorková

Znění stížnosti

Dobrý den, v červnu 2023 se mi strhli peníze z karty ale v kase se pořad ukazovalo, že ne. Tak jsme to platili v hotovosti. Když jsem tento problém chtela vyřešit, tak se mnou nikdo nekomunikuje. Takže okrádání zákazníků a ignorance je výborný řešení.


Produkt

Stržení peněz


Požadované řešení

Rada bych aby se mi vrátili peníze. Za jeden nakuo jsem zaplatila dvakrát a rada bych aby se mi to vrátilo.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
14.7.2023 11:09, před rokem

Zaplatil-li spotřebitel již jednou za zboží sjednanou kupní cenu, nemá povinnost platit tuto cenu znovu. Pokud by tak přesto učinil, mohlo by se jednat o bezdůvodné obohacení ve smyslu § 2991 občanského zákoníku na straně společnosti. Kdo se bezdůvodně obohatil, je povinen získaný majetkový prospěch vrátit ochuzenému bezprostředně po výzvě. Pokud tak neučiní, ocitá se v prodlení a ochuzený má možnost navíc požadovat zákonný úrok z prodlení.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
17.7.2023 16:47, před rokem

Vážená zákaznice,
děkujeme za Váš podnět.
Dovolujeme si Vám sdělit, že podněty zákazníků společnosti Kaufland zpracovává Zákaznické centrum, na které se můžete s důvěrou obrátit na telefonním čísle 800 165 894 nebo prostřednictvím e-mailu
kontakt@kaufland.cz.
Zákaznické centrum,
Kaufland Česká republika

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
18.7.2023 16:32, před rokem


Štěpánka Hovorková

Bohužel jsem se pokusem to několikrát řešit přes zákaznické centrum. A stále nic.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
26.7.2023 18:08, před rokem

Vážená zákaznice,
děkujeme za Vaši zprávu a jsme rádi, že jste se na nás s důvěrou obrátila.
Mrzí nás Vámi popsaná situace týkající se duplicitní platby v naší prodejně Kaufland Litvínov a omlouváme se za vzniklé potíže. Rádi se Vaším podnětem budeme zabývat dále, napište nám prosím na e-mail kontakt@kaufland.cz datum a čas nákupu, přesnou částku včetně haléřů za nákup, prvních 6 čísel z Vaší platební karty a 4 čísla poslední a banku, která Vám kartu vydala. Uvedené informace nám pomohou k dalšímu zpracování Vašeho požadavku, jakmile je obdržíme, předáme je odpovědným kolegům z oddělení Financí k vyjádření a následně Vás budeme informovat zpět. Kontaktovat nás můžete také na telefonním čísle 800 165 894.
Děkujeme za pochopení a těšíme se na Vaši odpověď.
Zákaznické centrum, Kaufland Česká republika

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
28.9.2023 15:37, před rokem

Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
1.11.2023 10:03, před rokem

Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat, stížnost proto uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.