Počet nahlášených stížností: | 1247 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 5 |
Zajímalo by mne kolik lidí má doma modem od O2 a kolik jich ví, že tenhle krám v hodnotě pár stovek mají od O2 za tyhle peníze. Mě bylo v záplavě informací sděleno, že dostanu modem za 99,- měsíčně po dobu 60ti měsíců. Proč mi neřekli rovnou, že stojí 6000,-? Protože bych zpozornil a rozhodně si jej nekoupil! Zlodejna
O2 stříbrné internet
Vrácení modemu a ukončení služby.
|
Tweet |
Při koupi zboží/služeb na dálku má spotřebitel dle § 1829 odst. 1 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, 14 dnů od převzetí zboží nárok na to, aby u prodávajícího uplatnil možnost odstoupit od smlouvy bez udání důvodů. Toto právo však spotřebitel ze zákona nemá, pokud smlouva byla uzavřena v kamenné prodejně.
Pokud (již) není odstoupení od smlouvy možné, je možné smlouvu vypovědět s výpovědní lhůtou, která bývá většinou stanovena jako 30denní.
Společnost O2 Czech Republic a.s. poskytuje obecně modem pouze na splátky, kdy se jedná o koupi produktu, který je splácen v měsíčním vyúčtování se souvisejícími službami. V tomto případě však bude záležet na dohodě stran a na tom, co ve smlouvě bylo ujednáno. Jestliže však při sjednávání smlouvy byl spotřebitel zaměstnancem informován o možnosti zrušení smlouvy "bez závazků" a i o možném navrácení modemu, je takové jednání závazné pro společnost dle § 430 občanského zákoníku.
Podnikatel by byl povinen vzít si modem zpět také v případě, že byl pouze zapůjčen v rámci zakoupené služby a pokud je to takto uvedené ve smlouvě, nikoliv však pokud byl modem koupen na splátky od daného podnikatele.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení spotřebitelských sporů při Českém telekomunikačním úřadu. Tato služba je zpoplatněná 200 Kč (pokud se spor týká peněžitého plnění, je poplatek 4 % z této částky, avšak nejméně 200 Kč). Více informací může spotřebitel nalézt zde: https://www.ctu.cz/resene-spory-ctu. Kontakty na Český telekomunikační úřad je možné nalézt zde: https://www.ctu.cz/kontakt.
Hezký den,
informace o koupě modemu uvádíme při objednání, ale jsou také součástí předsmluvní dokumentace (s celou cenou zařízení i rozložení do splátek). Omlouváme se, pokud jste při objednání nebyl informován o celkové částce modemu, který se rozpočítává do splátek na 60 měsíců po 99 Kč (splátky jsou bez navýšení a modem je možné kdykoliv doplatit) a byly vám zmíněné jen samotné splátky.
V případě, kdy od objednání a zřízení připojení neuběhlo déle než 14 dní, máte možnost zařízení na prodejně vrátit. Odstoupení od smlouvy do 14 dní je možné ve chvíli, kdy se uzavírá smlouva mimo prodejnu (na naší lince, chatu nebo dalších online komunikačních kanálech, mimo prodejnu).
S pozdravem
Monika Morysová
O2 Guru, O2 Czech Republic, a.s.
Děkujeme společnosti za součinnost.
Stížnost nyní přeřazujeme na spotřebitele, aby se mohl k výše uvedenému vyjádřit.
Smlouvu jsem uzavřel už v březnu, přesto trvám na vrácení modemu a ukončení služby, protože ani nefunguje. Internet je pomalý a televize neustále zaseknutá. Viz příloha.
Kdyby to za ty peníze alespoň fungovalo, ale denně s tím nějaký problém!
Děkujeme spotřebiteli za reakci.
Jestliže služba nefunguje v souladu se smlouvou, může ji spotřebitel reklamovat. V případě, kdy vyřízení reklamace není možné, může spotřebitel následně od smlouvy odstoupit (stejně jako u třetí reklamace stejné vady).
Stížnost nyní přeřazujeme na společnost, aby se k vývoji případu mohla vyjádřit.
Hezký den,
je nám líto, ale vrácení modemu není po tak dlouhé době možné. Pokud máte se službou potíže, je vždy třeba to neodkladně řešit na technickém oddělení.
Abychom se zde navíc na to mohli více podívat, potřebovali bychom doplnit číslo služby, detaily i celé datum narození do sekce neveřejných údajů.
S pozdravem
Monika Morysová O2 Guru, O2 Czech Republic, a.s.
Reklamoval jsem a bylo mi řečeno, že tam už žádný problém není. Odkázali jste mne ať si zavolám na technickou podporu za 100,- volání! Na podpoře mi řekli, že si mám přepínat mezi 2 WiFi a zkoušet, která půjde lépe. Za 10 let co internet používám jsem nic takového nikdy dělat nemusel, až s revolučním O2!. Prý má lokální dodavatel lepší vysílač a ruší ten Váš. Jste drahý, velký a neumíte si poradit s místním trpaslíkem.
K ceně nefunkčního modemu, Váš operátor na lince mi k ceně řekl: ,,O2 vybudovalo velice drahou infrastrukturu a teď potřebuje, aby jim to někdo zaplatil... "no a dělá to to tak, že lidem napřímo neřekne kolik modem stojí a když je pak klient po vázací době se službou nespokojen a chce ji ukončit, O2 mu pohrozí doplacenim 6000,- za modem a sází na to, že se lekne klient a zůstane. Kolik lidí má dnes připraveno jen tak 6000,- na bezcennou krabičku, že?
Kam mám poslat ty údaje. Doufám, že na O2 guru a sedět u toho půl dne
Děkujeme stranám za poskytnutá vyjádření. Z naší strany nemáme co doplnit a stojíme za naším dřívějším vyjádřením.
Stížnost nyní přeřazujeme na společnost, aby společnost mohla poskytnout kontaktní údaje, na které lze požadované detaily zaslat. Spotřebitel také může využít e-mailové adresy vasestiznosti@dtest.cz, ze které údaje přeřadíme do "referenčních údajů" přímo ke stížnosti.
Hezký den,
je nám líto, ale vzhledem k tomu, že nemáme doposud žádné bližší údaje doplněné, nemáme se k tomu jak více vyjádřit.
Údaje ke službě i ověření můžete doplnit do sekce neveřejných údajů, případně poslat vše na email info@o2guru.cz, společně s odkazem na tento dTest.
S pozdravem
Monika Morysová O2 Guru, O2 Czech Republic, a.s.
Spotřebitel nás informoval, že zaslal podklady na O2 guru. Stížnost nyní přeřazujeme zpět na společnost, aby mohla informovat o vývoji této stížnosti.
Žádáme společnost, aby se ke stížnosti vyjádřila. V opačném případě bude stížnost uzavřena.
Hezký den,
prosíme o uzavření. Zákazníkovi bylo reagováno a při opakovaném prověření řeší komplikace s nastavením Wifi i O2 TV, která se řešila i přes techniky. Na naši poslední reakci nemáme od zákazníka několik měsíců odpověď, proto prosím o uzavření.
S pozdravem
Monika Morysová O2 Guru, O2 Czech Republic, a.s.
S ohledem na výše uvedené vyjádření a délku řešení stížnosti stížnost uzavíráme bez dosažení dohody stran.