Společnost


O2 Czech Republic a.s.

Počet nahlášených stížností:1247
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:5
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

61%
39%
Toto skore je založeno na 342 stížnostech.

#68571Modem za 6000,-

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

3 měsíce 12 dnů 22 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
13.07.2023, před rokem

Zdenek Kurka

Znění stížnosti

Zajímalo by mne kolik lidí má doma modem od O2 a kolik jich ví, že tenhle krám v hodnotě pár stovek mají od O2 za tyhle peníze. Mě bylo v záplavě informací sděleno, že dostanu modem za 99,- měsíčně po dobu 60ti měsíců. Proč mi neřekli rovnou, že stojí 6000,-? Protože bych zpozornil a rozhodně si jej nekoupil! Zlodejna


Produkt

O2 stříbrné internet


Požadované řešení

Vrácení modemu a ukončení služby.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
16.7.2023 10:45, před rokem

Při koupi zboží/služeb na dálku má spotřebitel dle § 1829 odst. 1 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, 14 dnů od převzetí zboží nárok na to, aby u prodávajícího uplatnil možnost odstoupit od smlouvy bez udání důvodů. Toto právo však spotřebitel ze zákona nemá, pokud smlouva byla uzavřena v kamenné prodejně.

Pokud (již) není odstoupení od smlouvy možné, je možné smlouvu vypovědět s výpovědní lhůtou, která bývá většinou stanovena jako 30denní.

Společnost O2 Czech Republic a.s. poskytuje obecně modem pouze na splátky, kdy se jedná o koupi produktu, který je splácen v měsíčním vyúčtování se souvisejícími službami. V tomto případě však bude záležet na dohodě stran a na tom, co ve smlouvě bylo ujednáno. Jestliže však při sjednávání smlouvy byl spotřebitel zaměstnancem informován o možnosti zrušení smlouvy "bez závazků" a i o možném navrácení modemu, je takové jednání závazné pro společnost dle § 430 občanského zákoníku.

Podnikatel by byl povinen vzít si modem zpět také v případě, že byl pouze zapůjčen v rámci zakoupené služby a pokud je to takto uvedené ve smlouvě, nikoliv však pokud byl modem koupen na splátky od daného podnikatele.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení spotřebitelských sporů při Českém telekomunikačním úřadu. Tato služba je zpoplatněná 200 Kč (pokud se spor týká peněžitého plnění, je poplatek 4 % z této částky, avšak nejméně 200 Kč). Více informací může spotřebitel nalézt zde: https://www.ctu.cz/resene-spory-ctu. Kontakty na Český telekomunikační úřad je možné nalézt zde: https://www.ctu.cz/kontakt.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
16.7.2023 15:14, před rokem

Hezký den,

informace o koupě modemu uvádíme při objednání, ale jsou také součástí předsmluvní dokumentace (s celou cenou zařízení i rozložení do splátek). Omlouváme se, pokud jste při objednání nebyl informován o celkové částce modemu, který se rozpočítává do splátek na 60 měsíců po 99 Kč (splátky jsou bez navýšení a modem je možné kdykoliv doplatit) a byly vám zmíněné jen samotné splátky.

V případě, kdy od objednání a zřízení připojení neuběhlo déle než 14 dní, máte možnost zařízení na prodejně vrátit. Odstoupení od smlouvy do 14 dní je možné ve chvíli, kdy se uzavírá smlouva mimo prodejnu (na naší lince, chatu nebo dalších online komunikačních kanálech, mimo prodejnu).

S pozdravem

Monika Morysová
O2 Guru, O2 Czech Republic, a.s.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
18.7.2023 09:23, před rokem

Děkujeme společnosti za součinnost.

Stížnost nyní přeřazujeme na spotřebitele, aby se mohl k výše uvedenému vyjádřit.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
24.7.2023 21:00, před rokem


Zdenek Kurka

Smlouvu jsem uzavřel už v březnu, přesto trvám na vrácení modemu a ukončení služby, protože ani nefunguje. Internet je pomalý a televize neustále zaseknutá. Viz příloha.
Kdyby to za ty peníze alespoň fungovalo, ale denně s tím nějaký problém!

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
25.7.2023 11:21, před rokem

Děkujeme spotřebiteli za reakci.

Jestliže služba nefunguje v souladu se smlouvou, může ji spotřebitel reklamovat. V případě, kdy vyřízení reklamace není možné, může spotřebitel následně od smlouvy odstoupit (stejně jako u třetí reklamace stejné vady).

Stížnost nyní přeřazujeme na společnost, aby se k vývoji případu mohla vyjádřit.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
25.7.2023 11:38, před rokem

Hezký den,

je nám líto, ale vrácení modemu není po tak dlouhé době možné. Pokud máte se službou potíže, je vždy třeba to neodkladně řešit na technickém oddělení.
Abychom se zde navíc na to mohli více podívat, potřebovali bychom doplnit číslo služby, detaily i celé datum narození do sekce neveřejných údajů.

S pozdravem
Monika Morysová O2 Guru, O2 Czech Republic, a.s.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
27.7.2023 06:59, před rokem


Zdenek Kurka

Reklamoval jsem a bylo mi řečeno, že tam už žádný problém není. Odkázali jste mne ať si zavolám na technickou podporu za 100,- volání! Na podpoře mi řekli, že si mám přepínat mezi 2 WiFi a zkoušet, která půjde lépe. Za 10 let co internet používám jsem nic takového nikdy dělat nemusel, až s revolučním O2!. Prý má lokální dodavatel lepší vysílač a ruší ten Váš. Jste drahý, velký a neumíte si poradit s místním trpaslíkem.
K ceně nefunkčního modemu, Váš operátor na lince mi k ceně řekl: ,,O2 vybudovalo velice drahou infrastrukturu a teď potřebuje, aby jim to někdo zaplatil... "no a dělá to to tak, že lidem napřímo neřekne kolik modem stojí a když je pak klient po vázací době se službou nespokojen a chce ji ukončit, O2 mu pohrozí doplacenim 6000,- za modem a sází na to, že se lekne klient a zůstane. Kolik lidí má dnes připraveno jen tak 6000,- na bezcennou krabičku, že?

Kam mám poslat ty údaje. Doufám, že na O2 guru a sedět u toho půl dne

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
27.7.2023 10:59, před rokem

Děkujeme stranám za poskytnutá vyjádření. Z naší strany nemáme co doplnit a stojíme za naším dřívějším vyjádřením.

Stížnost nyní přeřazujeme na společnost, aby společnost mohla poskytnout kontaktní údaje, na které lze požadované detaily zaslat. Spotřebitel také může využít e-mailové adresy vasestiznosti@dtest.cz, ze které údaje přeřadíme do "referenčních údajů" přímo ke stížnosti.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
4.8.2023 13:33, před rokem

Hezký den,

je nám líto, ale vzhledem k tomu, že nemáme doposud žádné bližší údaje doplněné, nemáme se k tomu jak více vyjádřit.
Údaje ke službě i ověření můžete doplnit do sekce neveřejných údajů, případně poslat vše na email info@o2guru.cz, společně s odkazem na tento dTest.

S pozdravem
Monika Morysová O2 Guru, O2 Czech Republic, a.s.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
7.8.2023 09:21, před rokem

Spotřebitel nás informoval, že zaslal podklady na O2 guru. Stížnost nyní přeřazujeme zpět na společnost, aby mohla informovat o vývoji této stížnosti.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
26.10.2023 15:02, před rokem

Žádáme společnost, aby se ke stížnosti vyjádřila. V opačném případě bude stížnost uzavřena.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
26.10.2023 15:11, před rokem

Hezký den,

prosíme o uzavření. Zákazníkovi bylo reagováno a při opakovaném prověření řeší komplikace s nastavením Wifi i O2 TV, která se řešila i přes techniky. Na naši poslední reakci nemáme od zákazníka několik měsíců odpověď, proto prosím o uzavření.
S pozdravem
Monika Morysová O2 Guru, O2 Czech Republic, a.s.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
26.10.2023 15:31, před rokem

S ohledem na výše uvedené vyjádření a délku řešení stížnosti stížnost uzavíráme bez dosažení dohody stran.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.