Počet nahlášených stížností: | 19 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Nikdy jsem nic neobjednala,
Žádala jsem o nezasílaní nabídek
A vyvrcholení:
Předání vymáhací agentuře:
paní Moravcova
toto je poslední výzva k úhradě Vašeho níže uvedeného dluhu. V případě, že neprodleně neuhradíte, předáme záležitost spolupracující vymáhací agentuře.
Číslo Datum faktury Částka Splátka Datum splatnosti
65881981 22.05.2023 490,00 Kč 1/1 05.06.2023
Produkty:
1 x Pamětní medaile Vznik Československa (9002170405)
Zaplaťte online
Částka: 490,00 Kč
Chci zaplatit svou fakturu
Zaplaťte bankovním převodem
Číslo účtu 2530190103/2600
Jméno příjemce Národní Pokladnice, s.r.o.
Karolinská 661/4, 18600 Praha 8
Částka k úhradě 490,00 Kč
Var. symbol 65881981
Informování na neoprávněném jednání společnosti.
|
Tweet |
Pokud spotřebiteli přijde neobjednané zboží s tím, že jej má zaplatit, chrání jej ustanovení § 1816 občanského zákoníku. To uvádí, že dodal-li podnikatel spotřebiteli něco bez objednávky a ujal-li se spotřebitel držby, hledí se na spotřebitele jako na poctivého držitele. Spotřebitel nemusí na své náklady podnikateli nic vracet, ani ho o tom vyrozumět.
Spotřebiteli doporučujeme zaslat prodejci preventivně výpověď (možného) závazku společně s žádostí o odstranění osobních údajů, a to doporučeně a s dodejkou. Dopis bude adresován společnosti Národní Pokladnice s.r.o., Karolinská 661/4, 186 00 Praha.
Pokud by se spotřebitel domníval, že podnikatel osobní údaje neodstranil nebo ho o odstranění údajů nevyrozumí, může podat stížnost k prošetření Úřadu pro ochranu osobních údajů. Kontakty na podatelnu ÚOOÚ jsou dostupné zde: https://www.uoou.cz/podatelna%2Duradu/os-1006.
V případě podezření na klamavé obchodní praktiky (agresivní obchodní praktiky) lze podat podnět k prošetření České obchodní inspekci. Adresy jednotlivých inspektorátů lze najít na www.coi.cz. Podnět lze podat i elektronicky přes podatelnu ČOI na adrese https://www.coi.cz/podatelna/.
Reakce společnosti odeslaná 18. 7. 2023 emailem, publikováno zde 24. 7. 2023:
V žádném případě nezasíláme nevyžádané zásilky. Produkty jsou expedovány jen a pouze na základě řádné objednávky. Zákaznické oddělení Národní Pokladnice nemá záznam o tom, že by jej zákaznice kontaktovala, což bylo pro jistotu dnes zkontrolováno.
Na základě stížnosti byla zákaznice kontaktována nejprve neúspěšně telefonicky (tel. číslo uvedené v objednávce již neexistuje). Byl jí proto také odeslán email a také dopis. Došlo k ukončení zasílání nabídek a objednané kolekce. Dále byl vznesený dotaz, zda má zájem o náhled objednávky včetně IP adresy pro PČR a zda zboží skutečně obdržela. Proplácíme náklady při vrácení numismatu v případě, že je klient součinný a zboží vrátí zpět.
Vyzýváme touto cestou zákaznici, aby kontaktovala naše Zákaznické oddělení na telefonu 810 100 500. Cílem našich zaměstnanců je vyřešit vše smírem a k oboustranné spokojenosti. Pohledávky předáváme k vymáhání pouze v případech, kdy klienti odmítají komunikovat. Přejeme hezký den.
Spotřebitelka nám zaslala následující vyjádření:
Dobrý den,
Nadále trvám na tom, že jsem si nic u vás neobjednala a žádná zásilka od Národní pokladnice na mou adresu nedorazila.
Toto tvrzeni berte na vědomí, jako moje místopřísežné prohlášení!
Vzhledem k výše uvedenému nejste schopni jakékoliv kopie mých objednávek mi poslat.
Vzhledem k situaci na internetu je pro mne hledání pachatele nereálné.
S pozdravem
Věra Moravcová
K tomu pouze dodáváme, že naše předchozí vyjádření zůstává v platnosti.
Stížnost nyní přeřazujeme zpět na společnost, aby se k ní mohla vyjádřit.
Spotřebitelka nás informovala, že společnost po ní požaduje podepsání čestného prohlášení o nedodání zásilky.
Naše vyjádření:
Spotřebitelka toto prohlášení podepsat může, ale doporučujeme si jej nejprve pečlivě přečíst, aby nedošlo k potvrzení něčeho, s čím spotřebitelka nesouhlasí.
Stížnost nyní přeřazujeme zpět na společnost, aby se k ní mohla vyjádřit.
Ano, zákaznice by si samozřejmě nejdříve měla prohlášení nejdříve přečíst a pak se sama rozhodnout, zda jej podepíše či nikoli. Dosud jsme od ní nedostali žádnou odpověď a nepovedlo se nám ji zkontaktovat. Nicméně na základě prohlášení zákaznice na této stránce jsme se rozhodli otevřenou fakturu interně stornovat a celý případ uzavřít.
Rádi bychom do budoucna apelovali na zákazníky, kteří by přišli na nějakou libovolnou nesrovnalost týkající se jejich objednávek či faktur, aby při zjištění jakékoli nesrovnalosti neváhali a kontaktovali naše Zákaznické oddělení na telefonu 810 100 500, kde se společně pokusíme Váš případný dotaz vyřešit. Cílem našich zaměstnanců je vyřešit vše smírem a k oboustranné spokojenosti. Čím dříve, tím lépe. Jak jsme již dříve uvedli, pohledávky předáváme k vymáhání pouze v případech, kdy klienti odmítají komunikovat. Přejeme hezký den.
Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat. Vzhledem k výše uvedenému (ke stornování faktury ze strany společnosti) stížnost uzavíráme s dosažením dohody.