Společnost


Česká pošta, s.p.

Počet nahlášených stížností:3256
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

0%
100%
Toto skore je založeno na 31 stížnostech.

#68576Nedoručení dopisu v napsané lhůtě

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

11 hodin 21 minut

Detail stížnosti

Publikováno
13.07.2023, před rokem

Daniel Moravec

Znění stížnosti

Zdravím.
30. 6. mi krajský úřad odeslal psaní, ve kterém byl zápisový lístek, který jsem měl odevzdat na škole nejpozději do 11.7.
Psaní samozřejmě po skoro 2 týdnech nikde a bylo 11. 7., tak jsem díkybohu alespoň na SŠ vylíčil situaci a dovolili mi zápisový lístek odevzdat později.
Psaní jsem našel ve schránce dnes 13. 7. s tím, že u něj byla upomínka k vyzvednutí na místní poště a že jej doručovali 10. 7. a nezastihli mě doma, což vzhledem k tomu, že jsem momentálně nezaměstnán a tudíž trávím celé dny doma je samozřejmě blbost.
Tudíž díky tomu, že nějaký idiot zaměstnanec České pošty mi pravděpodobně ztratil psaní a ještě k tomu všemu uvedl falešné datum doručení, aby z toho neměl problém, mi v klidu mohlo pokazit mou školní a následnou kariérní budoucnost.

Samozřejmě to budu řešit do doby, dokud daný idiot nebude potrestán.


Požadované řešení

Dohledání zaměstnance, který pochybil a zfalšoval datum doručení a následné okamžité rozvázání pracovního poměru.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
14.7.2023 09:41, před rokem

Nejsou-li služby poskytovány ujednaným způsobem nebo v ujednané kvalitě, je možné podat reklamaci na kterékoliv poště. Spotřebitel by neměl odcházet bez potvrzení, které by mělo obsahovat shrnutí reklamace a datum jejího uplatnění. Podnik se zavazuje k tomu, že zákazníka vyrozumí o vyřízení reklamace do 30 dnů od jejího podání.

Pokud Česká pošta, s.p. nevyhoví nebo nevyřídí reklamaci vad poskytované poštovní služby, je odesílatel nebo adresát oprávněn podat u Českého telekomunikačního úřadu návrh na zahájení řízení o námitce proti vyřízení reklamace bez zbytečného odkladu, nejpozději však do 1 měsíce ode dne doručení vyřízení reklamace nebo marného uplynutí lhůty pro její vyřízení, jinak právo uplatnit námitku zanikne. Podání návrhu podléhá správnímu poplatku.

Česká pošta, s.p. se rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi poskytované mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena.

Česká pošta, s.p. shledává svůj systém pro příjem, evidenci a řešení stížností jako dostatečný. Dle vyjádření České pošty přijme podání týkající se služeb poskytovaných Českou poštou nebo jednání jejích zaměstnanců kterákoliv organizační jednotka. Podání mohou být uplatněna telefonicky, osobně, dopisem, faxem, elektronickou poštou nebo datovou schránkou.

Pro úplnost přikládáme odkaz, který obsahuje kontakt na poštovního ombudsmana: http://www.ceskaposta.cz/o-ceske-poste/kontakty/postovni-ombudsman.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.