Společnost


Leo Express Global a.s.

Počet nahlášených stížností:45
Z toho za letošní rok:5
Stále v řešení:1
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

57%
43%
Toto skore je založeno na 7 stížnostech.

#68580Špinavá okna, protivný personál

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

3 měsíce 11 dnů 6 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
14.07.2023, před rokem

Hana Bártová

Znění stížnosti

Jedeme ve vlaku Ostrava-Kolín v 8.57 14.7. 2023. Jizdenka nás stala 719 Kč na osobu,což samo o sobě je šíleně drahy!!! Okna jsou špinavá a téměř není vidět ven!!! Jezdím vlakem.kvuli tomu, abych se mohla koukat na krajinu a do tohomu protivna obsluha. Hlavně kvůli tomu, že nejsem členem klubu...Jestli jsem chtěla být člen, tak teď již ne.
BÁRTOVÁ H


Požadované řešení

Celkove zlepšení úrovně za ty prachy!


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
14.7.2023 09:34, před rokem

Chování zaměstnanců nepodléhá přímo právním normám. Mezilidské vztahy se řídí zejména zásadami slušnosti. Pracovník jedná za společnost, která by měla mít zájem na jeho vhodném chování k zákazníkům, lze se tedy setkat i s různými kodexy, které zaměstnavatelé vypracovávají pro své zaměstnance. Vzhledem k výše uvedenému je vhodné se stížnostmi směřujícími pouze na chování zaměstnanců obrátit přímo na jejich nadřízené.

Nebylo-li možné službu (špinavá okna) využít ve sjednané kvalitě, může spotřebitelka uplatnit u společnosti reklamaci.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
14.7.2023 12:38, před rokem

Dobrý den, paní Bártová, je nám líto, že jste si cestu s námi neužila. Cena jízdenek může být vyšší, pokud jste ji kupoval na poslední chvíli, pak je cena dána vysokou obsazeností spoje. Současně předáme zpětnou vazbu na kolegy z údržby naší vlakové flotily, zda se dá něco změnit v intervalech návštěvy myček našich vlakových jednotek. Žádnou skupinu cestujících neupřednostňujeme, ať už členem Smile Clubu jste nebo ne. Pouze členství vám cestujícím přináší za pravidelné cestování s námi jisté benefity. A bychom mohli předat podnět na vedoucího stevardů, prosíme o zaslání čísla Vaší jízdenky. Omlouváme za nepohodlí během Vaší cesty.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
8.9.2023 15:22, před rokem

Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
25.10.2023 15:31, před rokem

Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat. Vzhledem k příslibu společnosti, ohledně prověření podnětu a předání jej vlakové flotile, stížnost uzavíráme s dosažením dohody.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.