Počet nahlášených stížností: | 45 |
Z toho za letošní rok: | 5 |
Stále v řešení: | 1 |
Jedeme ve vlaku Ostrava-Kolín v 8.57 14.7. 2023. Jizdenka nás stala 719 Kč na osobu,což samo o sobě je šíleně drahy!!! Okna jsou špinavá a téměř není vidět ven!!! Jezdím vlakem.kvuli tomu, abych se mohla koukat na krajinu a do tohomu protivna obsluha. Hlavně kvůli tomu, že nejsem členem klubu...Jestli jsem chtěla být člen, tak teď již ne.
BÁRTOVÁ H
Celkove zlepšení úrovně za ty prachy!
|
Tweet |
Chování zaměstnanců nepodléhá přímo právním normám. Mezilidské vztahy se řídí zejména zásadami slušnosti. Pracovník jedná za společnost, která by měla mít zájem na jeho vhodném chování k zákazníkům, lze se tedy setkat i s různými kodexy, které zaměstnavatelé vypracovávají pro své zaměstnance. Vzhledem k výše uvedenému je vhodné se stížnostmi směřujícími pouze na chování zaměstnanců obrátit přímo na jejich nadřízené.
Nebylo-li možné službu (špinavá okna) využít ve sjednané kvalitě, může spotřebitelka uplatnit u společnosti reklamaci.
Dobrý den, paní Bártová, je nám líto, že jste si cestu s námi neužila. Cena jízdenek může být vyšší, pokud jste ji kupoval na poslední chvíli, pak je cena dána vysokou obsazeností spoje. Současně předáme zpětnou vazbu na kolegy z údržby naší vlakové flotily, zda se dá něco změnit v intervalech návštěvy myček našich vlakových jednotek. Žádnou skupinu cestujících neupřednostňujeme, ať už členem Smile Clubu jste nebo ne. Pouze členství vám cestujícím přináší za pravidelné cestování s námi jisté benefity. A bychom mohli předat podnět na vedoucího stevardů, prosíme o zaslání čísla Vaší jízdenky. Omlouváme za nepohodlí během Vaší cesty.
Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat. Vzhledem k příslibu společnosti, ohledně prověření podnětu a předání jej vlakové flotile, stížnost uzavíráme s dosažením dohody.