Počet nahlášených stížností: | 1247 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 5 |
Mám sim kartu O2 a pokaždé když si koupím novou kartu a dám to i do telefonu který je starý 20let..odešle simka smsku do sítě ufon..O2 proč to posíláte do sítě ufon a co to je..Nikdy mi nedokázal O2 říst co to zanmená ani na jaké číslo byla smska odeslaná..
Okrádá O2 tu takhle zákazníky protože si za tu smsku učtuje,ale majitel simky nic neodeslal ani telefon nic nemohl odesla je ten telefon starý 20let nemá vymoženosti atd..
to není žádná služba O2 vždy odešle tu jednu smsku do ufonu,ale proč??
O2 prestante odesílat tu smsku a učtovat si jí je to obohacení a je to trestné....A vratte všem ten kredit , protže takhle ta vaše sít krade zákazníkum penize..
|
Tweet |
Kupující je povinen uhradit pouze cenu za zboží, které si od společnosti prokazatelně objednal. Záleží tedy na tom, zda objednávka byla učiněna. Pokud by tomu tak nebylo, jednalo by se o plnění bez objednávky. V takovém případě dle § 1816 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, nemusí spotřebitel společnosti na své náklady nic vracet, ani jí o tom vyrozumět. Společnost by v případě sporu musela prokázat, že smlouva byla se spotřebitelem ohledně konkrétního produktu uzavřena a tento produkt byl ze strany společnosti opravdu zaslán.
Zadržuje-li podnikatel peněžní prostředky spotřebitele bez právního důvodu, jedná se o bezdůvodné obohacení (ve smyslu § 2991 a násl. občanského zákoníku). Kdo se bezdůvodně obohatil, je povinen získaný majetkový prospěch vrátit ochuzenému bezprostředně po výzvě. Pokud tak neučiní, ocitá se v prodlení a ochuzený má možnost navíc požadovat zákonný úrok z prodlení.
Stížnost nyní přeřazujeme na společnost, aby se ke vzniklé situaci mohla vyjádřit.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení spotřebitelských sporů při Českém telekomunikačním úřadu. Tato služba je zpoplatněná 200 Kč (pokud se spor týká peněžitého plnění, je poplatek 4 % z této částky, avšak nejméně 200 Kč). Více informací může spotřebitel nalézt zde: https://www.ctu.cz/resene-spory-ctu. Kontakty na Český telekomunikační úřad je možné nalézt zde: https://www.ctu.cz/kontakt.
Dobrý den,
děkuji za zprávu a rád se na to podívám.
Doplňte mi prosím do sekce neveřejných údajů Vaše telefonní číslo a PUK či výrobní číslo SIM pro ověření.
Kdy byla daná SMS z vašeho čísla odeslána?
S pozdravem Ing. Václav Pospíchal, Guru pro Social Media O2
Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat, stížnost proto uzavíráme.