Počet nahlášených stížností: | 30 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 1 |
Děláte si srandu? Cesta z Prahy do Curychu, která trvá něco málo přes 9 hodin a mezitím žádné pauzy? Řidič samozrějme nějaké pauzy má, ale co třeba cestujici? Když jsem se zeptal řidiče, jestli budeme mít pauzu, řekl s naprostým klidem (protože on pauzy má), že žadné pauzy mit nebudeme, že je naplněny jakýsi jízdní řád natolik, že přestávky se nestíhají. Tohle snad nemůžete myslet vázně, že cestujici, kteři jedou z Prahy až do Milána 14 HODIN!!! nemají ani jednu pauzu. Hrůza, děs a tohle je odpad! Už nikdy STUDENT AGENCY.
Nastavit stejný pauzy pro cestujici jako má řidič nebo aspoň nějaky pauzy. Bez pauzy jet 14 hodin se nedal vydržet!
|
Tweet |
Podle čl. 7 nařízení (ES) č. 561/2006 platí, že po 4,5 hod. řízení musí mít řidič nepřerušenou přestávku nejméně 45 minut, pokud mu nezačíná doba odpočinku. Řidič může čerpat přestávku
v řízení v délce 45 minut ve vozidle řízeném jiným řidičem, pokud tomuto řidiči právě nepomáhá.
Stěžovatel by měla společnost informovat o porušování předpisů ze strany řidičů (místo, datum a čas, popř. SPZ), neboť obzvláště řidič z povolání je povinen důsledně dodržovat pravidla silničního provozu a pravidla s nimi spojená a pokud k pochybení dojde, měl by se zaměstnavatel každou takovou stížností zabývat a jestliže se prokáže, že řidič skutečně nedodržel dopravní předpisy nebo jiné obdobné předpisy, vyvodit z toho případné důsledky v rámci pracovněprávních předpisů.
Chování zaměstnanců nepodléhá přímo právním normám. Mezilidské vztahy se řídí zejména zásadami slušnosti. Pracovník jedná za společnost, která by měla mít zájem na jeho vhodném chování k zákazníkům, lze se tedy setkat i s různými kodexy, které zaměstnavatelé vypracovávají pro své zaměstnance. Vzhledem k výše uvedenému je vhodné se stížnostmi směřujícími pouze na chování zaměstnanců obrátit přímo na jejich nadřízené.
Stížnost je možné směřovat i přímo ke společnosti STUDENT AGENCY k.s. na e-mail: reditel@studentagency.cz.
Další kontakty na společnost nalezne spotřebitel na webové adrese: https://www.studentagency.cz/kontakty/.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.