Společnost


Čedok a.s.

Počet nahlášených stížností:169
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:16
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

100%
0%
Toto skore je založeno na 1 stížnostech.

#68612Smlouva č.***

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 17 dnů 2 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
16.07.2023, před rokem

Jana Komárková

Znění stížnosti

Dobrý den,
ráda bych věděla, jak vše probíhalo, že neobdržel prodejce ani já pokyny?
V pátek 14.7. jsem vše zaplatila Relax travelu.
V sobotu 15.7. jsem volala stále na linku Čedoku, abych zjistila informace a také jsem napsala e- mail na info@cedok.cz.
Dále jsem kontaktovala Relax travel, ale ozval se na e- mail až večer s odpovědí, že reklamovala.
V neděli 16.7. jsem obdržela od Vás odpověď, že je zvláštní, že ani já ani Relax travel nemáme pokyny.

Z principu bych ráda rozklíčovala, jak to vše bylo a prosím o odpověď v detailu na e- mail: *** Případně volat až po 26.7.2023.

Děkuji a jsem s pozdravem.
Jana Komárková
tel. ****


Produkt

smlouva č. ***


Požadované řešení

Z principu bych ráda rozklíčovala, jak to vše bylo a prosím o odpověď v detailu na e- mail: *** Případně volat na tel. *** až po 26.7.2023


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
16.7.2023 14:54, před rokem

Pořadatel zájezdu je povinen podle § 2529 občanského zákoníku doručit zákazníkovi vhodným způsobem nejpozději sedm dnů před zahájením zájezdu další podrobné a pro zákazníka důležité údaje o všech skutečnostech, které zná, nejsou-li již obsaženy ve smlouvě nebo v potvrzení o zájezdu, anebo v katalogu, který zákazníkovi předal.

Těmito údaji se rozumí zejména údaje o plánovaných časech odjezdu, popřípadě o lhůtách pro odbavení, plánovaných časech zastávek, dopravním spojení a příjezdu.

Spolu s nimi předá pořadatel zákazníkovi v téže lhůtě nezbytné stvrzenky, poukázky a přepravní doklady, zejména letenku, poukaz k ubytování nebo stravování, doklad nutný pro poskytnutí fakultativních výletů nebo jiný doklad, jehož je pro uskutečnění zájezdu třeba.

Pokud spotřebiteli nebudou výše uvedené údaje ve stanovené lhůtě poskytnuty, je vhodné o tom informovat pořadatele zájezdu, aby mohla být sjednána náprava.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
3.10.2023 15:42, před rokem

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Dále může spotřebitelka využít možnost mimosoudního řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Více informací k uvedené službě lze nalézt na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.