Společnost


Kaufland Česká republika v.o.s.

Počet nahlášených stížností:606
Z toho za letošní rok:66
Stále v řešení:19
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

63%
37%
Toto skore je založeno na 103 stížnostech.

#68613Obtěžující hluk - Kaufland Domažlice

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

2 měsíce 12 dnů 23 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
16.07.2023, před rokem

Jana Machová

Znění stížnosti

Problém hlučnosti zařízení umístěných na střeše Vaší prodejny v Domažlicích jsme již řešili v roce 2022. Poté byla zařízení odstavena a největší hluk odstraněn. Letos se koncem června situace opakuje. Již několikrát jsme hluk my i sousedé reklamovali, bohužel bezvýsledně, naopak se zintenzivnil.
Zařízení běží 24 hodin. Nelze využívat zahradu, nelze otevřít okna ani se řádně vyspat bez neustálého hluku.
Na zaslané podněty vždy obdržíme pouze info, že byly předány kolegům nebo není reakce vůbec žádná a tím to končí.
Žádáme urychlené odstavení nejhlucnejsich zařízení, která byla na střeše instalována v posledních letech, nejedná se o kolaudovana zařízení schválena při uvedení stavby do užívání.
Ing. Machová


Požadované řešení

Odstranění nejhlucnejsich zařízení, která byla na střeše Kauflandu v Domažlicích instalována v posledních letech. Nejedná se o kolaudovana zařízení schválená při uvedení stavby do užívání.
Vloni byl problém odstraněn bezproblému.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
19.7.2023 08:43, před rokem

Pokud dochází k rušení klidu převážně v noci je třeba obrátit se na Policii ČR, která může danou situaci prověřit a je oprávněna pro možný přestupek udělit i blokovou pokutu.

Ochrana před hlukem je upravena především v zákoně č. 258/2000 Sb., o ochraně veřejného zdraví. Osoba, která provozuje stroje a zařízení, které jsou zdrojem hluku, je povinna dodržovat hlukové limity (maximální hodnoty hluku) uvedené v nařízení vlády č. 272/2011 Sb., o ochraně zdraví před nepříznivými účinky hluku a vibrací.

Dodržování limitů kontroluje krajská hygienická stanice, na kterou se může spotřebitel obrátit s návrhem na provedení měření hluku.

Zjistí-li krajská hygienická stanice na základě provedeného měření překročení hlukových limitů, je oprávněna uložit sankce (např. pozastavit výkon činnosti, odejmout povolení k provozu či uložit právnické osobě nebo fyzické osobě - podnikateli pokutu).

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
19.7.2023 13:16, před rokem

Vážená zákaznice, děkujeme za Váš podnět. Dovolujeme si Vám sdělit, že podněty zákazníků společnosti Kaufland zpracovává Zákaznické centrum, na které se můžete s důvěrou obrátit na telefonním čísle 800 165 894 nebo prostřednictvím e-mailu kontakt@kaufland.cz. Zákaznické centrum, Kaufland Česká republika

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
28.9.2023 14:55, před rokem

Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Uzavření stížnosti

Publikováno
29.9.2023 15:12, před rokem


Jana Machová

Hodnocení:

Komentář: Z odpovědi na stížnost je zřejmé, že ani stížnost nepomohla. S jejich zákaznickým centrem komunikuji od samého začátku, jiná možnost totiž není. A stále nemám konkrétní řešení problému.