Počet nahlášených stížností: | 606 |
Z toho za letošní rok: | 66 |
Stále v řešení: | 19 |
Problém hlučnosti zařízení umístěných na střeše Vaší prodejny v Domažlicích jsme již řešili v roce 2022. Poté byla zařízení odstavena a největší hluk odstraněn. Letos se koncem června situace opakuje. Již několikrát jsme hluk my i sousedé reklamovali, bohužel bezvýsledně, naopak se zintenzivnil.
Zařízení běží 24 hodin. Nelze využívat zahradu, nelze otevřít okna ani se řádně vyspat bez neustálého hluku.
Na zaslané podněty vždy obdržíme pouze info, že byly předány kolegům nebo není reakce vůbec žádná a tím to končí.
Žádáme urychlené odstavení nejhlucnejsich zařízení, která byla na střeše instalována v posledních letech, nejedná se o kolaudovana zařízení schválena při uvedení stavby do užívání.
Ing. Machová
Odstranění nejhlucnejsich zařízení, která byla na střeše Kauflandu v Domažlicích instalována v posledních letech. Nejedná se o kolaudovana zařízení schválená při uvedení stavby do užívání.
Vloni byl problém odstraněn bezproblému.
|
Tweet |
Pokud dochází k rušení klidu převážně v noci je třeba obrátit se na Policii ČR, která může danou situaci prověřit a je oprávněna pro možný přestupek udělit i blokovou pokutu.
Ochrana před hlukem je upravena především v zákoně č. 258/2000 Sb., o ochraně veřejného zdraví. Osoba, která provozuje stroje a zařízení, které jsou zdrojem hluku, je povinna dodržovat hlukové limity (maximální hodnoty hluku) uvedené v nařízení vlády č. 272/2011 Sb., o ochraně zdraví před nepříznivými účinky hluku a vibrací.
Dodržování limitů kontroluje krajská hygienická stanice, na kterou se může spotřebitel obrátit s návrhem na provedení měření hluku.
Zjistí-li krajská hygienická stanice na základě provedeného měření překročení hlukových limitů, je oprávněna uložit sankce (např. pozastavit výkon činnosti, odejmout povolení k provozu či uložit právnické osobě nebo fyzické osobě - podnikateli pokutu).
Vážená zákaznice, děkujeme za Váš podnět. Dovolujeme si Vám sdělit, že podněty zákazníků společnosti Kaufland zpracovává Zákaznické centrum, na které se můžete s důvěrou obrátit na telefonním čísle 800 165 894 nebo prostřednictvím e-mailu kontakt@kaufland.cz. Zákaznické centrum, Kaufland Česká republika
Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Hodnocení:
Komentář: Z odpovědi na stížnost je zřejmé, že ani stížnost nepomohla. S jejich zákaznickým centrem komunikuji od samého začátku, jiná možnost totiž není. A stále nemám konkrétní řešení problému.