Společnost


Kaufland Česká republika v.o.s.

Počet nahlášených stížností:606
Z toho za letošní rok:66
Stále v řešení:19
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

63%
37%
Toto skore je založeno na 103 stížnostech.

#68617Nekvalitní zelenina

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

2 měsíce 11 dnů 23 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
16.07.2023, před rokem

Alena Niklová

Znění stížnosti

Dobrý den,
dnes (asi v půl druhé)jsme byli na nákupu na pobočce Kaufland Bohosudovská Teplice v Čechách, bohužel zelenina byla vesměs nekvalitní a přesto drahá.
V letních měsících rajčata za 70Kč, papriky za 90Kč a brambory 30Kč za kilo je neuvěřitelné.
Každopádně bych za tyto ceny požadovala kvalitní zboží, ovšem není tomu tak.


Produkt

Papriky červené scvrklé a nahnilé, ledový salát nahnilý a brambory s tmavými skvrnami a nebo nakoplé.


Požadované řešení

Určitě bych požadovala v obchodech Kauflandu kvalitní a čerstvou zeleninu a ovoce.
Posledních pár týdnů to je ale opravdu hodně špatné.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
19.7.2023 09:16, před rokem

Domníváme se, že stanovování ceny je věcí podnikajícího subjektu, jedná se především o otázku nabídky a poptávky, tedy tržní ekonomiky.

Jestliže zakoupená věc nemá očekávané vlastnosti, je třeba ji reklamovat u prodávajícího. Reklamaci je třeba uplatnit bez zbytečného odkladu a žádat vyřízení. Bezodkladné uplatnění je třeba i s ohledem na omezenou trvanlivost potravin. Spotřebitel by v tomto případě měl nárok na dodání nové věci bez vad, a nebylo-li by to možné, má nárok na odstoupení od smlouvy. K uplatnění reklamace není potřeba předložit doklad o zaplacení. Je však ale nutné prokázat, že zboží bylo zakoupeno u prodávajícího (například výpisem z účtu atd.).

Pokud by se problém s jakostí potravin opakoval, mohl by spotřebitel rovněž zvážit podání podnětu Státní zemědělské a potravinářské inspekci, která je dozorovým orgánem v oblasti kvality potravin rostlinného původu (https://www.szpi.gov.cz/podnety-ke-kontrole.aspx).

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
19.7.2023 11:54, před rokem

Vážená zákaznice, děkujeme za Váš podnět. Dovolujeme si Vám sdělit, že podněty zákazníků společnosti Kaufland zpracovává Zákaznické centrum, na které se můžete s důvěrou obrátit na telefonním čísle 800 165 894 nebo prostřednictvím e-mailu kontakt@kaufland.cz. Zákaznické centrum, Kaufland Česká republika

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
28.9.2023 14:54, před rokem

Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Uzavření stížnosti

Publikováno
28.9.2023 19:35, před rokem


Alena Niklová

Hodnocení:

Komentář: Děkuji za vaší práci. Hezký den.