Počet nahlášených stížností: | 661 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Objednala jsem si zboží: telefon, hledala jsem na webu telefon do 1000 Kč, který mi vyhledávač na czc.cz ukázal, vybrala jsem si telefon Galaxy S4 mini, přišla mi informace o stavu objednávky včetně čísla objednávky včetně předběžného data vyzvednutí na pobočce v Brně (28.5) na Pekařské (osobní odběr) a dnes mi přišel email
"v reakci na vaši objednávku telefonu Samsung Galaxy S4 mini VE (i9195I) se vám omlouváme za uvedení zjevné chyby v ceně produktu, a sice 325 Kč, která byla způsobena chybou systému pro import dat. Mrzí nás to, ale vzhledem k tomu, že se vámi objednaný telefon běžně prodává za 5 990 Kč, nejsme schopni vám jej za 325 Kč nabídnout."
Do dnešního dne jsem netušila o údajné hodnotě telefonu, kterou mi napsali "5990Kč", myslela jsem si, že jeho reálná hodnota je nižší, nicméně inzerují slevy a v obchodních podmínkách mají, že v případě zjevné chyby (pro mě zjevná není) nemusí zboží vydat, ptala jsem se na jejich telefonní lince jak je kvantifikovaná ona zjevná chyba, jestli mi můžou podobný mail napsat i v případě nějaké u nich velké slevy cca o několik tisíc (což se běžně stává) a bylo mi řečeno, že ne,ale toto je přeci také sleva v řádu "jen několika tisíc", která se běžně na různých internetových portálech může objevit, přijde mi jejich jednání nečestné a hlavně nekorektní, na co tedy inzerují akce a slevy, když je potom neplní? Dá se v tomto případě nějak postupovat a domáhat se svého práva- kupní smlouvy, kterou dle mého názoru mám a z mé strany stále platí, i přes email, který mi oznámil, že objednávka byla z jejich strany stornována?
Samsung Galaxy S4 mini VE (i9195I)
dodat produkt, za mě jsem všechny podmínky splnila a neakceptuji jejich strohý email
|
Tweet |
V tomto případě by se zjevná chyba v ceně nejspíše odvíjela od hlediska běžného spotřebitele a porovnání s běžnou prodejní cenou. Vzhledem k tomu, že se jedná o rozdíl ve výši několika tisíc korun a nabízená cena je tak ve zjevném nepoměru s cenou prodejní, by bylo možné dovodit, že se jedná o chybu zjevnou a prodávající tak není povinen zboží dodat. Ovšem závazné řešení tohoto problému může být poskytnuto pouze soudem.
Dobrý den,
viz. vyjádření dTestu a našich obchodních podmínek.
Děkuji.
Lukáš Boček
Vzhledem k tomu, že se spotřebitel k případu již delší dobu nevyjádřil, prosíme o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitel již nevyužil možnosti reagovat. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu dobrovolnosti, stížnost uzavíráme.