Společnost


Rychly servis bohemia 24/7 s.r.o.

Počet nahlášených stížností:16
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#68620Předražený zámečník

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 18 dnů 6 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
17.07.2023, před rokem

Jana Uher

Znění stížnosti

V neděli 25.6.2023 jsem si zabouchla dveře. Obvolala jsem několik čísel, než se mi ozvala firma Rychlý servis bohemia 24/7. Při dotazu na cenu mi bylo řečeno, že výjezd je za 600. Při příjezdu mi technik řekl, že výjezd je za 900 a protože je víkend je 100 procent přirážka. A že bude cena asi 10 tisíc. Bylo to hodně, ale domu jsme se potřebovali dostat. A tak jsem souhlasila. Nakonec byla přirážka na vše, takže celková částka byla 19 360,- Úhradu požadoval v hotovosti. Bohužel jsem dojela vybrat peníze a zaplatila mu to. Technik během asi 50 minut dveře otevřel, ale jsou dost poničené. Až posléze jsem dohledala, že zámečníci dokáží dveře otevřít i bez poničení dveří.


Produkt

Zámek odvrtal a odřezal. Dal nám tam novou vložku, která je příliš krátká. Když se nasadí na dveře klika i zvenku, klíč se do zámku nevejde. (klika zvenku byla preriznuta, takze pri odchodu technika, to videt nebylo). Bylo mi řečeno, že naše původní vložka byla dělaná na míru a to že vy nemáte. Večer jsme ji objednali normálně z obchodu asi za 30 vteřin - takže nijak speciální není. Snažili jsme se se servisem kontaktovat - telefon, email (vrací se zpět) i přes datovou schránku, ale zatím bez odezvy. Chtěli bychom vrátit část peněz, protože služba neodpovídá ceně obvyklé.


Požadované řešení

Chtěli bychom dostat část peněz zpět, protože cena neodpovídá ceně obvyklé. Navíc jsme museli koupit novou vložku a dveře opravit (včetně futer - také poškozené při odvrtání zámku).


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
19.7.2023 09:54, před rokem

Prodávající (či poskytovatel služby) je povinen informovat v souladu s cenovými předpisy a přímo použitelným předpisem Evropských společenství spotřebitele o ceně prodávaných výrobků nebo poskytovaných služeb zřetelným označením výrobku cenou nebo informaci o ceně výrobků či služeb jinak vhodně zpřístupnit. Informace o ceně nesmí zejména vzbuzovat zdání, že cena je nižší, než jaká je ve skutečnosti. Dozorovým orgánem je v této oblasti Česká obchodní inspekce, které spotřebitel může dát podnět pro porušení zákona o ochraně spotřebitele.

Spotřebitel, který je přesvědčen, že došlo k porušení ustanovení zákona o ochraně spotřebitele, se může obrátit na regionální či ústřední inspektorát České obchodní inspekce. Adresy jednotlivých inspektorátů lze najít na www.coi.cz. Podnět lze podat i elektronicky přes elektronickou podatelnu ČOI na adrese www.coi.cz.

Stanovování ceny je věcí podnikajícího subjektu, který přitom však musí respektovat obecně závazné právní předpisy. O neúměrné zkrácení by se mohlo jednat zásadně v situaci, pokud by cena byla o polovinu vyšší, než je cena obvyklá v témže místě a v témže čase za tutéž službu.

Zkrácená strana může požadovat zrušení smlouvy a navrácení všeho do původního stavu, ledaže jí druhá strana doplní, oč byla zkrácena, se zřetelem k ceně obvyklé v době a místě uzavření smlouvy.

V případě, že by prodávající nereagoval na e-maily či telefonáty, je vhodné zvolit komunikaci v písemné formě (nejlépe doporučený dopis s dodejkou). Dopis bude adresován společnosti: Rychly servis bohemia 24/7 s.r.o., Braunerova 563/7, 180 00 Praha. Podnikatel je povinen vybírat si poštu na adrese sídla společnosti. Jestliže tak neučiní a zmaří-li vědomě dojití, platí, že řádně došlo a bude vůči podnikateli takové právní jednání účinné dle § 570 občanského zákoníku, přičemž dle § 573 občanského zákoníku se má za to, že zásilka odeslaná s využitím provozovatele poštovních služeb došla třetí pracovní den po odeslání.

Pokud by došlo k poškození dveří, bylo by pravděpodobně možné také požadovat náhradu škody. Škoda se nahrazuje uvedením do předešlého stavu. Není-li to dobře možné, anebo žádá-li to poškozený, hradí se škoda v penězích.

Internetovou stránku zamecnik.store jsme uváděli do této doby u výčtu možných webových stránek, jež by mohla provozovat společnost Servis Direkt 24 s.r.o., na kterou evidujeme větší počet obdobných stížností jako je toto podání. Společnost Rychly servis bohemia 24/7 s.r.o. je ale téměř novou společností, která byla zapsaná do obchodního rejstříku k datu 25. 1. 2023. Jestliže však má spotřebitel podezření na nekalé či podvodné jednání společnosti, může se s podnětem obrátit na Českou obchodní inspekci (zde: https://www.coi.cz/podatelna/).

Více ohledně této problematiky nalezne spotřebitel zde: https://www.dtest.cz/clanek-10036/v-nouzi-poznas-zamecnika.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
5.10.2023 13:28, před rokem

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Dále může spotřebitelka využít možnost mimosoudního řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Více informací k uvedené službě lze nalézt na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.