Společnost


DER Touristik CZ a.s.

Počet nahlášených stížností:238
Z toho za letošní rok:21
Stále v řešení:8
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#68623Delegátka CK

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 16 dnů 6 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
17.07.2023, před rokem

Milena Plechatová

Znění stížnosti

Dne 8.7.2023 jsme jako rodina odletěli do destinace Korfu. Na letišti nás čekala delegátka, která nám oznámila, že hotel, který máme zaplacený, nás neubytuje - Blue Princess Beach, LIAPADES. Hotel jsme vybírali na základě krátké dojezdové vzdálenosti od letiště cca 25 Km. Místo toho nás cca 3 hodiny vezli do jiného hotelu až na sever ostrova Laguna Holiday Resort Corfu. Na starost nás tedy dostala jiná delegátka paní J. Z.. Nenechali jsme si líbit tuto změnu a požadovali jsme kompenzaci, a to ve formě zájezdu ostrovem od CK. Bylo nám vyhověno. Jiní klienti, také nedobrovolně ubytovaní, nedostali nic. Den před odjezdem všichni klienti očekávali napsanou hodinu odjezdu na hotelové nástěnce. Bohužel delegátka takovou důležitou informaci nenapsala. Museli jsme delegátku tedy kontaktovat, aby nám laskavě sdělila čas odjezdu. V den odjezdu nás telefonicky kontaktovala a sdělila nám, že se omlouvá, ale nemá pro nás místo v autobuse, aby nás odvezl na letiště. Lživě nám podávala informace, že jsme jí nenahlásili číslo smlouvy, tudíž nemůžeme nastoupit do autobusu. Na dotaz, jak tedy postupovat, abychom se dostali na letiště, odpověděla: upřímně nevím. Toto jednání jsme opravdu nikdy nezažili. Řešení tedy nebylo. Hotelové taxi taky ne... Musela jsem tedy přistoupit k řešení, a to takovému, které je nepříjemné pro obě strany. Uvedla jsem, že neodjede vůbec nikdo z hotelu, ať se na to připraví. Okamžitě mi sdělila, že máme nastoupit do autobusu a je vše nakonec v pořádku. Takové chování a nervy opravdu nepřeji nikomu. Klidně by nás nechali cca 5 hodin před odletem v hotelu a nějak se postarejte, abyste odletěli. Dojmy z dovolené: Korfu krásné, místní obyvatelé a pracovníci v hotelu úžasní. Vše co kazí dovolenou jsou delegáti CK z ČR, kteří Vám dokonale zkazí celou dovolenou, hlavně umí perfektně LHÁT!!!!!


Produkt

termín 8.7.-15.7.2023 Plechata Šimon, Panušková Michaela,


Požadované řešení

Požaduji kompenzaci za toto chování.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
17.7.2023 10:15, před rokem

Chování zaměstnanců nepodléhá přímo právním normám. Mezilidské vztahy se řídí zejména zásadami slušnosti. Pracovník jedná za společnost, která by měla mít zájem na jeho vhodném chování k zákazníkům, lze se tedy setkat i s různými kodexy, které zaměstnavatelé vypracovávají pro své zaměstnance. Vzhledem k výše uvedenému je vhodné se stížnostmi směřujícími pouze na chování zaměstnanců obrátit přímo na jejich nadřízené.

Delegátka by měla být spotřebitelům k dispozici, a je tedy možné její služby reklamovat. V případě uznání reklamace by vhodným nárokem mohla být přiměřená sleva.

Podle § 2537 odst. 2 musí zákazník vadu zájezdu vytknout bez zbytečného odkladu pořadateli zájezdu. Vadou zájezdu se přitom rozumí situace, kdy některá ze služeb cestovního ruchu zahrnutých do zájezdu není poskytována v souladu se smlouvou.

Spotřebitel může podat písemnou reklamaci zájezdu s nárokem na slevu po návratu z dovolené. Právo na slevu se promlčí nejdříve za dva roky, ale reklamaci je nutné uplatnit co nejdříve po návratu. Na její vyřízení má cestovní kancelář 30 kalendářních dnů. Pokud reklamaci zamítne, může spotřebitel reklamaci rozporovat.

Obchodník je povinen přijmout reklamaci. V návaznosti na to je povinen spotřebiteli vydat písemné potvrzení o tom, kdy spotřebitel právo uplatnil, co je obsahem reklamace a jaký způsob vyřízení reklamace spotřebitel požaduje.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
3.10.2023 15:47, před rokem

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Dále může spotřebitelka využít možnost mimosoudního řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Více informací k uvedené službě lze nalézt na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.