Počet nahlášených stížností: | 554 |
Z toho za letošní rok: | 42 |
Stále v řešení: | 9 |
Chtěl bych se Vás zeptat na co mám dělat když mě neustále obtěžují dvě inkasní agentury z Německa s tím, ať zaplatím jejímu mandantovi peníze za členství v internetové seznamce Sexaferky.cz.
Emaily chodí od:
collection@fairmount.world
kolekce@auerwittethiel.com
Byl jsem tam přihlášen, dnes vidím že to byla z mé strany obrovská chyba, ale když si člověk vypije, tak chybu udělá raz dva.
Nic méně oni používají klamavé praktiky, kde to co slibují na svých stránkách stejně není pravda, protože i po zaplacení členství člověk stejně komunikuje s jednou osobou, která je skyta za více profily, kde je zřejmé, že se tato osoba nikdy nechce potkat, přičemž ale slibují seznámení se subjekty v okolí, Již tohle je lež.
Potom mi začali strhávat peníze za členství, takže jsem zrušil kartu a nyní hrozí že když nezaplatím, dají to k soudu.
Chci se zeptat co mi hrozí.
Z toho co jsem se dočetl na internetu tak oni nepřestávájí ani když člověk uhradí danou částku.
Přihlásil jsem se tam jednou možná dvakrát někdy v březnu tohoto roku. Od té doby nic a nechci se tam ani přihlašovat, protože tak je vidět, že jsem nevyužil a aktivně nebyl přihlášen na jejich stránkách.
erotická seznamka
Chci aby přestali vyhrožovat, nebo vědět, co mám dělat, jestli se tohle nějak řeší mezinárodně, nebo jestli to jsou jen plané výhružky. Našel se již případ kde to opravdu dali k soudu? Tj soudně vymáhali danou částku? Nemůže z toho vzniknout nehorázná částka?
|
Tweet |
Spotřebitel by měl smlouvu vypovědět. To lze učinit v písemné formě a zaslat na adresu sídla společnosti (Paidwings AG, Alte Steinhauserstrasse 1, 6330 Cham, Switzerland), a to doporučeně a s dodejkou, neboť díky tomu bude mít spotřebitel pro případný další spor důkaz o zaslané výpovědi. Ze stejného důvodu doporučujeme si uchovat její kopii.
Upozorňujeme spotřebitele, že zablokováním platební karty nezaniká závazek. Společnost tak může požadovat cenu služby i s případným úrokem z prodlení.
Dle obchodních podmínek společnosti je pro platnost výpovědi placeného smluvního vztahu nutná písemná forma (faxem na 41 (0) 41 5087019, e-mailem support@datingcustomercare.com, nebo poštou). Aby bylo možné zajistit úspěšné zpracování výpovědi, je třeba, aby oznámení obsahovalo celé jméno, zvolenou službu, e-mailovou adresu použitou k registraci a uživatelské jméno.
V případě soudního sporu by společnost musela prokázat, že existuje právní důvod, na základě kterého má právo údajný dluh vymáhat. Vymáhá-li společnost tento údajný dluh prostřednictvím inkasních agentur, nemají tyto inkasní agentury žádná speciální oprávnění oproti běžnému věřiteli (například nemohou nařídit exekuci). Ze zkušeností ostatních spotřebitelů nám není známo, že by se společnost někdy údajného dluhu domáhala soudní cestou.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.
Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční podnikatelský subjekt (zahraniční subjekt se sídlem ve Švýcarsku), nemůže se spotřebitel obrátit na Českou obchodní inspekci ani Evropské spotřebitelské centrum. V případě, že se spor nepodaří vyřešit smírnou cestou bude se spotřebitel moci obrátit na dozorový orgán v zemi sídla společnosti.
Webové stránky švýcarského dozorového orgánu, kterým je Bureau fédéral de la consommation, jsou dostupné na tomto odkazu: https://www.konsum.admin.ch/bfk/de/home.html?_organization=1008%2C1079. Na nich mají umístěný kontaktní formulář, skrze tento můžete dozorový orgán oslovit: https://www.konsum.admin.ch/bfk/de/home/das-bfk/kontakt.html
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.