Počet nahlášených stížností: | 820 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 1 |
Dobrý den,
na adresu na které se již několik let nevyskytuji mi byl dneska zaslán balíček Good Shave jelikož jsem o firmě nic nevěděla balíček jsem otevřela a zjistila, že se jedná o nekvalitní strojek, když jsem otevřela dopis a uviděla jsem složenku okamžitě jsem začala pátrat na internetu a našla spoustu článku kde se o této podvodné firme píše. Jak jsem se mohla dočíst jedná se o to, že zákazník si objedná balíček po telefonu v mém případě k tomuto postupu nedošlo žádný hovor ohledně holícího strojku jsem nevedla, neznámá čísla nezvedám a pokud se jedná o ankety vždy pokládám. Nevím kde na mě firma přišla balíček (bohužel otevřený) ještě zítra pošlu zpět. Na podané číslo (227 191 219) se nemohu dovolat a tak by mě zajímalo kde firma k mému jménu a adrese přišla a ráda bych slyšela telefonní nahrávku jsem si 100%, že já jsem žádný takový telefonní rozhovor neměla. Byla bych ráda kdy někdo zveřejnil číslo na firmu a mohla se s nimi spojit osobně kde by mi přehráli telefonní záznam.
Děkuji za odpověď,
Bradáčová
Aby společnost již neposílala další balíček, které jsem si nikdy neobjednala.
|
Tweet |
Pokud by se jednalo o neobjednané plnění, spotřebitelka za takové zboží nemusí platit, ani jej nemusí vracet.
Pokud však byla zásilka spotřebitelce zaslána na základě telefonické nabídky společnosti,tak lze od takovéto smlouvy uzavřené na dálku odstoupit do 14 dnů bez udání důvodu.
V rámci předběžné opatrnosti doporučujeme spotřebitelce zaslat nejlépe doporučeně oznámení o tom, že si nepřeje zasílat žádné další zásilky, společně se zbožím, na adresu společnosti (Westerfield Int. AG, PO Box 18, 120 00 Praha 2). Zásilku je žádoucí zaslat s dodejkou a uschovat si kopii. Dle zkušenosti spotřebitelů je téměř nemožné se do společnosti dovolat.
Společnost se nám bohužel nepodařilo kontaktovat, nemůžeme tedy zprostředkovat kontakt mezi spotřebitelkou a společností. Stížnost jsme z tohoto důvodu nuceni uzavřít. Má-li spotřebitel další otázky týkající se doporučení vhodného postupu, může kontaktovat naši poradenskou linku na telefonním čísle 299 149 009.