Společnost


JUDr. Zdeněk Novák

Počet nahlášených stížností:1
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#6865Neuznaná reklamace

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

3 měsíce 18 dnů 11 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
27.05.2015, před 10 lety

Jiří Dušek

Znění stížnosti

10.8.14 si partnerka koupila v outletu GAS ve Štěrboholech zimní koženou bundu vyteplenou umělou kožešinou v ceně 4.950,-Kč. Tuto vzhledem k mírné zimě začala nosit až 12/14 a 4/15 již přestala. Za tyto pouhé 4 měsíce občasného nošení se odřely vnitřní strany rukávů natolik, že se rozhodla pro reklamaci, protože žádná z jejích ostatních kožených bund nevykazuje ani po několika letech používání tak velké známky opotřebení. Reklamace byla 2x zamítnuta z (podle našeho názoru) účelového zdůvodnění, že zboží nebylo ošetřeno dle doporučení výrobce. Toto rezolutně odmítáme, bundu bezprostředně po nákupu impregnovala a zcela běžně užívala. V současné době jsme se zdvořilým odůvodněním reklamovali na třetí pokus, ale očekáváme stejný výsledek, proto jsme se na Vás obrátili se žádostí o radu(pomoc).


Produkt

Název:MERIDA FUR 0200, číslo: 4450921711420200


Požadované řešení

Vrácení peněz


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
28.5.2015 08:22, před 10 lety

Kupující může uplatnit právo z vady, která se vyskytne u spotřebního zboží v době 24 měsíců od převzetí. Přičemž se má dle 2161 odst. 2 občanského zákoníku za to, že pokud se vada projeví v průběhu 6 měsíců od převzetí, věc byla vadná již při převzetí. Odpovědnost za vady se nevztahuje na běžné opotřebení a na mechanické poškození. Pokud se vada projeví později a mezi stranami existuje spor o to, zda se jedná o vadu nebo nikoli, může se spotřebitel obrátit na soudního znalce z oboru, který se bude zabývat existencí a povahou vytýkané vady. Současně by se měl vyjádřit k vlastnímu odůvodnění reklamace.
Vyjde-li posudek ve prospěch spotřebitele, je nutné se opět obrátit na prodejce (nejlépe formou doporučeného dopisu s dodejkou) s odstoupením od smlouvy z důvodu nevyřízení reklamace včas a řádně, což prokazuje právě přiložený posudek znalce.
Cenu posudku lze oprávněně požadovat jako účelně vynaložený náklad spojený s reklamací. Seznam znalců je k dispozici na internetové stránce Ministerstva spravedlnosti ČR www.justice.cz nebo na www.dtest.cz/soudni-znalci.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
15.9.2015 09:54, před 9 lety

Podnikatel byl o podané stížnosti informován. Bohužel doposud neprojevil zájem se ke stížnosti vyjádřit, proto jsme se rozhodli případ uzavřít z důvodu nereakce podnikatele.
Případné spory mohou být tedy řešeny pouze v soudním řízení. V případě potřeby další konzultace se neváhejte obrátit na naší spotřebitelskou poradnu na telefonním čísle 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.