Počet nahlášených stížností: | 208 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 11 |
Založil jsem si aplikaci vinted ,kde jsem prodával a měl v peněžence z prodané zboží cca 1600 Kč.Jednoho dne se mi aplikace odhlásila a již se nemuzu přihlásit,jelikoz jsem tuto aplikaci měl již dávno a nevim e-mail,zadal jsem vinted o pomoc a nikdo se mi neozval.Jedine co jsem měl uvedené je číslo účtu.Nevim jak tuto situaci vyřešit ,jelikoz vinted nereaguje.
Prosím o pomoc s obnovením aplikace ,ať mohu dále prodávat a dostat se k financim
|
Tweet |
Doporučujeme spotřebiteli se se vzniklou situací obrátit přímo na společnost Vinted s.r.o.:
- na e-mail: legal@vinted.cz
- na adrese: Zenklova 32/28, 180 00 Praha.
V tomto případě nejspíše bude potřeba prokázat za účelem získání peněžních prostředků, které má spotřebitel v očekávaných platbách, že uživatelský účet patří spotřebiteli (např. popisem zboží, které spotřebitel na portálu inzeroval nebo číslem účtu).
Pokud by peněžní prostředky nebyly spotřebiteli navráceny, mohlo by se jednat o bezdůvodné obohacení. Kdo se bezdůvodně obohatil, je povinen získaný majetkový prospěch vrátit ochuzenému bezprostředně po výzvě. Pokud tak neučiní, ocitá se v prodlení a ochuzený má možnost navíc požadovat zákonný úrok z prodlení.
Podnikatele je možné vyzvat k plnění (k navrácení peněžních prostředků) tzv. předžalobní výzvou dle § 142a občanského soudního řádu. Zaslání předžalobní výzvy nikoho nezavazuje k podání žaloby u soudu. Ale při projednání sporu před soudem, má v případě úspěchu ten, kdo vyzval protistranu předžalobní výzvou, právo na náhradu nákladů řízení. Jejím zasláním je zároveň dlužník upozorněn na možnost uhradit dluh bez dalších soudních výdajů. Více informací ohledně náležitostí předžalobní výzvy je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3511/predzalobni-vyzva. Spotřebiteli doporučujeme si veškerou komunikaci se společností uschovat.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Dále může spotřebitel využít možnost mimosoudního řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Více informací k uvedené službě lze nalézt na webové adrese www.adr.coi.cz.