Počet nahlášených stížností: | 64 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 1 |
Mám štítek pro zpětné vrácení zboží, na parcel shopu nejsou schpopni balíček načíst.
Od pátku 14.7.2023 zasílám podklady na info@dpd, ale nikdo nekomunikuje.
Dovolat se k vám nedá, vždy to končí vyplnte formulář, nebo kontaktujte e-mailem !!!!!!!
zpětný vyplacený balíček fy. COS
Potřebuji balíček odeslat, beží termín pro vrácení.
|
Tweet |
Jestliže spotřebitel postupoval dle pokynů společnosti, měla by společnost spotřebiteli umožnit zaslat balíček zpátky. V opačném případě je vhodné uplatnit reklamaci služby. Společnost je možné kontaktovat na e-mailové adrese: reklamace@dpd.cz anebo prostřednictvím kontaktního formuláře, který spotřebitel nalezne ve spodní částí stránky zde: https://www.dpd.com/cz/cs/kontakt/#kontaktni_formular_kontakt.
O vzniklé situaci je vhodné informovat i společnost, ke které je balíček směřován (tedy prodávajícího). Pokud smlouvu o přepravě uzavíral se společností prodávající, je v takovém případě také oprávněn uplatnit reklamaci u svého smluvního partnera, jestliže služba nebyla poskytnuta v souladu se smlouvou.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Dále může spotřebitelka využít možnost mimosoudního řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Více informací k uvedené službě lze nalézt na webové adrese www.adr.coi.cz.