Počet nahlášených stížností: | 5 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Přišla mi upomínka nezaplacení v členství Love at 50.Již několikrát jsem to se snažil zrušit ale nejde se vůbec přihlásit.Změnil jsem heslo,což to šlo ale přihlásit se do profilu seznamky nejde.Nevím co s tím,děkuji Vítek.
Seznamka
Zrušení členství
|
Tweet |
Doporučujeme spotřebiteli smlouvu vypovědět. Výpověď musí být dle obchodních podmínek společnosti provedena faxem (dle našeho názoru v současné době postačí doporučený dopis s dodejkou). Adresa společnosti: Alpha Internet Services GmbH, Landstraßer Hauptstraße 71/2, 1030 Wien, Austria
Fax: +43 (0) 512 2191 00665
Zrušení musí obsahovat následující informace pro identifikaci uživatele: e-mailovou adresu (se kterou se uživatel zaregistroval) a uživatelské jméno. Měla by obsahovat také následující informace: jméno a příjmení, adresa, důvod ukončení. Výpověď musí být osobně podepsána. Veškeré zrušení bude písemně potvrzeno operátorem na e-mailovou adresu dané při registraci. V případě pochybností musí účastník prokázat, že poslal výpověď nebo obdržel potvrzení o ukončení.
Pokud nebyl spotřebitel v rámci registračního procesu společností řádně poučen o trvání závazku, způsobu jeho ukončení či o ceně, za kterou je služba poskytována, mohl by podle našeho názoru rovněž namítat, že byl společností uveden v omyl o rozhodující okolnosti. Je-li spotřebitel uveden v omyl, je jeho právní jednání neplatné.
Ujednání o automatickém prodlužování smlouvy v situaci, kdy je uvedeno pouze v obchodních podmínkách, by bylo nutné vyhodnotit jako tzv. překvapivé ujednání dle § 1753 zák. č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, a to také ve světle stanoviska občanskoprávního a obchodního kolegia Nejvyššího soudu ČR ze dne 11. 12. 2013 se sp. zn. Cpjn 200/2013.
Platil-li spotřebitel při nákupu přes internet platební kartou a obchodník nedodá objednané zboží (v tomto případě by se jednalo o prokázání bezdůvodného obohacení ve výši platby za roční členství), může spotřebitel využít bankovní nástroj zvaný zpětná platba (chargeback). S jeho pomocí lze za určitých podmínek získat peníze zpět. V případě problému by měl spotřebitel co nejdříve kontaktovat svou banku s žádostí o provedení zpětné platby. Žádost je vhodné podpořit relevantními dokumenty, například kopií komunikace s obchodníkem atd.
Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční podnikatelský subjekt (se sídlem v Rakousku), doporučujeme spotřebiteli, aby se v případě nevyřešení situace v mimosoudním řešení sporů, obrátil na Evropské spotřebitelské centrum působící při České obchodní inspekci například prostřednictvím internetových stránek www.evropskyspotrebitel.cz, které bezplatně, rychle a efektivně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska.
Před samotným podáním je vhodné prostudovat informace zde: https://evropskyspotrebitel.cz/co-udelat-nez-nas-kontaktujete/.
Kontakty na ESC ČR:
adresa: Štěpánská 15, 120 00 Praha 2
e-mail: ECCNET-CZ@ec.europa.eu
telefon: 296 366 155
www.evropskyspotrebitel.cz
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.