Společnost


Česká průmyslová zdravotní pojišťovna

Počet nahlášených stížností:3
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#68707Velmi špatná komunikace s pojišťovnou

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 15 dnů 21 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
19.07.2023, před rokem

Kateřina Jírů

Znění stížnosti

V roce 2021 byla má dcera oslovena touto pojišťovnou, zda by neměla zájem, přejít že stávající pojišťovny k Průmyslové. Na základě těžké genetické vady, kterou dcera má, jsme se domluvili, že dcera by k Průmyslové pojišťovně přešla pouze v případě, že by nám mohla Průmyslová pojišťovna nabídnout zvýšenou úhradu související s rekonstrukcí čelisti a rekonstrukcí chrupu. Tehdejší revizní lékařce jsme zaslaly kompletní zdravotní dokumentaci a po jejím prostudování, nám byla přislíbena zvýšená úhrada že strany pojišťovny. Na základě toho, dcera přešla k Průmyslové pojišťovně. Během dalších dvou let byla připravována ortodontistou k operaci. Těsně před operací jsme kontaktovaly Průmyslovou pojišťovnu, abychom se dozvěděly, že v Průmyslové pojišťovně působí nová revizní stomatologická lékařka, která nemá žádnou dokumentaci,týkající se mé dcery. Komunikace s paní doktorkou je velmi náročná, dovolat se je téměř nemožné, dokonce se stalo, že nám bylo tvrzeno, že se na pojišťovně nenachází a když jsem byla neodbytná, byla jsem k ní přepojena. Na emailovou komunikaci nereaguje.Přesto vše jsme se dostaly do fáze, kdy byl paní doktorce zaslán plán ošetření a cenová kalkulace, paní doktorka vyjjímečně odpověděla, že plán ošetření i kalkulaci obdržela a postoupí ji komisi k posouzení. Po měsíci čekání jsem se spojila s paní doktorkou, která mi oznámila, že od nás nic nemá! Když jsem argumentovala jejím emailem, který mám, řekla, že se na to ještě nepodívala. Nevím,co více je k tomu potřeba dodávat. Nevím kam se poděla původní zdravotní dokumentace mé dcery, v dnešní době GDPR. Spolupráci s Průmyslovou pojišťovnou jsem si takto nepředstavovala. S pozdravem
Kateřina Jírů


Požadované řešení

Jasná a otevřená komunikace, ochota k jednání za strany pojišťovny. S neochotou a arogancí jsme se bohužel u Průmyslové pojišťovny setkaly vícekrát


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
20.7.2023 11:25, před rokem

Společnost je povinna zahájit bez zbytečného odkladu po oznámení pojistné události šetření nutné ke zjištění existence a rozsahu její povinnosti plnit. Šetření je skončeno sdělením jeho výsledků spotřebiteli. Na žádost spotřebitele mu společnost v písemné formě zdůvodní výši pojistného plnění, popřípadě důvod jeho zamítnutí.

Chování revizní stomatologické lékařky nepodléhá přímo právním normám. Mezilidské vztahy se řídí zejména zásadami slušnosti. V tomto případě doporučujeme spotřebitelce obrátit se se stížností přímo ke společnosti Česká průmyslová zdravotní pojišťovna (ČPZP), jejíž jménem lékařka služby poskytuje. ČPZP by následně měla celou situaci prověřit.

Kontakty na Českou průmyslovou zdravotní pojišťovnu:
- na e-mail: posta@cpzp.cz, nebo
- na adresu sídla: Jeremenkova 161/11, 703 00 Ostrava.

Jestliže má spotřebitelka podezření, že osobní údaje společnost nezpracovává v souladu s požadavky všech aplikovatelných právních předpisů, může podat stížnost k prošetření:
- přímo ke společnosti na e-mail: dpo@cpzp.cz, nebo
- Úřadu pro ochranu osobních údajů. Kontakty na podatelnu ÚOOÚ jsou dostupné zde: https://www.uoou.cz/podatelna%2Duradu/os-1006.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení spotřebitelských sporů při Kanceláři ombudsmana České asociace pojišťoven z.ú. Podání návrhu i mimosoudní řešení spotřebitelských sporů jsou bez poplatku. Více informací nalezne spotřebitel zde: https://www.ombudsmancap.cz/reseni-sporu/informace-o-adr. Kontakty na Kancelář ombudsmana České asociace pojišťoven z.ú. nalezne spotřebitel zde: https://www.ombudsmancap.cz/kontakty/kontakt-a-adresa.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
5.10.2023 14:00, před rokem

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.