Počet nahlášených stížností: | 606 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 17 |
Dnes jsem zakoupila v Kauflandu v Brně na Bubeníčkově ulici balení chlazeného duhového pstruha (2 ryby), datum spotřeby 20. 7. - tedy zítra. Šlo o zlevněné zboží o 30 procent. Již několikrát jsem stejný produkt kupovala a nikdy nebyl problém. Hned po příjezdu domů jsem neporušené balení otevřela, nebylo cítit nic výrazně zvláštního, jen rybina, až při pečení začal být cítit zvláštní zápach, po upečení a ochutnání masa byla cítit i zvláštní chuť, jakoby bahnitá s něčím chemickým, nedalo se to jíst, všechno letělo do koše.
Pstruh duhový s hlavou , kuchaný, s kůží a kostmi. Vyrobeno pro Kohler, Polsko. Datum spotřeby 20.7.2023, koupeno 19.7. Původ: Pomořské, číslo: 2328L104201
Zajistit, aby se výrobek neprodával dál a vrácení peněz: 110,60 Kč (Klidně formou slevy prostřednictvím mé Kaufland Card).
|
Tweet |
Jestliže zakoupená věc nemá očekávané vlastnosti, je třeba ji reklamovat u prodávajícího. Spotřebitel by v tomto případě měl nárok na dodání nové věci bez vad, a nebylo-li by to možné, má nárok na odstoupení od smlouvy. K uplatnění reklamace není potřeba předložit doklad o zaplacení. Je však ale nutné prokázat, že zboží bylo zakoupeno u prodávajícího (například výpisem z účtu atd.).
Pokud by se problém s jakostí potravin opakoval, mohl by spotřebitel rovněž zvážit podání podnětu Státní veterinární správě, která vykonává dozor v oblasti potravin živočišného původu, zda-li v daném případě nedošlo k porušení právních předpisů. Více informací ohledně náležitostí podnětu Státní veterinární správě je možné vyhledat na webové adrese https://www.dtest.cz/clanek-3343/podnet-statni-veterinarni-sprave. Podnět lze podat prostřednictvím kontaktního formuláře, který spotřebitel nalezne zde: https://www.svscr.cz/statni-veterinarni-sprava/kontakty/.
Vážený zákazníku / Vážená zákaznice, děkujeme za Váš podnět.
Dovolujeme si Vám sdělit, že podněty zákazníků společnosti Kaufland
zpracovává Zákaznické centrum, na které se můžete s důvěrou obrátit
na telefonním čísle 800 165 894 nebo prostřednictvím e-mailu
kontakt@kaufland.cz. Zákaznické centrum, Kaufland Česká republika
Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Hodnocení:
Komentář: Dále jsem se věcí nezabývala, finančně jde o zanedbatelnou položku, kvůli které jsem nechtěla plýtvat časem a energií. Důležité, že se stížnost dostala tam, kam měla. Děkuji za informace.