Společnost


T-Mobile Czech Republic a.s.

Počet nahlášených stížností:645
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

15%
85%
Toto skore je založeno na 20 stížnostech.

#6871Zdlouhavé vyřizování reklamace

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 2 dny 18 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
28.05.2015, před 10 lety

Jan Gregorovicz

Znění stížnosti

Při předložení Záručního listu jsem uplatnil v záruční době reklamaci na WiFi router HUAWEI E5377T a po 25 dnech byla SMS zprávou reklamace uznána jako oprávněná. V prodejně jsem požadoval nový router. Podle požadavků T-mobile jsem přiložil datový kabel, nabíječku, krabičku, návod ale neměl jsem doklad o koupi protože jsem dostal router jako dárek. Protože jsem neměl tento doklad byla výměna zrušena a doklad který hledal prodavač nebyl v systemu T mobile ani po třech hodinách k nalezení. Po dalších dvou hodinách mě bylo telefonicky oznámeno že doklad o koupi byl v T mobilu systému nalezen a výměna byla provedena. Stěžuji si na to že tento systém je neúměrně zdlouhavý a komplikovaný a jsem přesvědčen že je v rozporu s platnými právními předpisy.
Děkuji


Požadované řešení

Zrušit tento postup vyřizování reklamace. K reklamaci by měl stačit Záruční list a příslušenství vadného výrobku


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
28.5.2015 17:00, před 10 lety

Doklad o koupi není sice povinnou náležitostí pro uplatnění reklamace. Spotřebitel má však povinnost prokázat, že zboží od prodávajícího zakoupil, kdy a za kolik, aby mohl s úspěchem reklamovat zakoupené zboží. Lze tak učinit i na základě jiných dokladů například formou potvrzení o úhradě platební kartou, záručního listu. Obtížně prokazatelnou formou bude svědecká výpověď či čestné prohlášení,které by mohlo být prodejcem zpochybněno.

Na dárky poskytnuté prodejcem k nákupu se obecně nevztahuje zákonná záruka a nelze je tedy s úspěchem reklamovat, pokud však nebyla při nákupu potvrzena přímo prodejcem záruka také na toto zboží, prezentované jako dárek.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
1.7.2015 09:52, před 10 lety

Společnost T-Mobile Czech Republic a.s. se rozhodla nevyužít možnosti mimosoudního řešení sporů a nadále je ochotna s nespokojenými zákazníky komunikovat pouze prostřednictvím své infolinky a oddělení stížností. Případné spory mohou být tedy řešeny pouze ve správním řízení u Českého telekomunikačního úřadu, nikoliv prostřednictvím služby VašeStížnosti.cz, která je založena na principu dobrovolnosti.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.