Společnost


Nordic Telecom s.r.o.

Počet nahlášených stížností:57
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

64%
36%
Toto skore je založeno na 14 stížnostech.

#68712Nepravdivé informace

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

2 měsíce 8 dnů 21 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
19.07.2023, před rokem

Dana Bradáčova

Znění stížnosti

Dobrý den.Prosim o projednání celé této záležitosti.Presla jsem k Vaší společnosti.Vase pracovnice mě nedala pravdivé informace.O poplatků mě neinformovala vůbec ovšem ten jsem zaplatila .Zařídí výpověď ze stávající smlouvy.Vzala si číslo inkasa že mě zařídí platbu .Nic z toho se nestalo.Zaver je takový že ve finále platím internetu dva .Byla mě od Vás poslána SMS že mám internet zaplatit a na inkasním lístků mám pořád stávající internet.Myslim si že dám výpověď Vaší společnosti a zůstanu u predesle.Byla mě dana informace ze za internet budu platit 290 Kč měsíčně ale ani to se nezakládá na pravdě.Prosim o projednání celé této děkuji Bradacova


Požadované řešení

Reakce na mou stížnosti by měla vypadat tak že mě bude vrácen poplatek a nevyžadovat platbu za internet do výpovědi předešlé společnosti .


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
20.7.2023 12:07, před rokem

Jestliže zaměstnankyně společnosti přislíbila zařízení výpovědi stávající smlouvy pro spotřebitele, je takové jednání závazné pro společnost Nordic Telecom s.r.o. dle § 166 občanského zákoníku.

Je-li závazek vypovězen, zaniká uplynutím výpovědní doby. V průběhu výpovědní doby jsou tak strany stále povinny plnit - spotřebitel musí platit a podnikatel musí dodávat obsah, ke kterému se zavázal. Lze-li však závazek vypovědět bez výpovědní doby, zaniká závazek účinností výpovědi.

Pokud by si společnost účtovala částku za internet i po uplynutí výpovědní doby, mohlo by se jednat o bezdůvodné obohacení. Zadržuje-li podnikatel peněžní prostředky spotřebitele bez právního důvodu, jedná se o bezdůvodné obohacení (ve smyslu § 2991 a násl. občanského zákoníku). Kdo se bezdůvodně obohatil, je povinen získaný majetkový prospěch vrátit ochuzenému bezprostředně po výzvě. Pokud tak neučiní, ocitá se v prodlení a ochuzený má možnost navíc požadovat zákonný úrok z prodlení.

Nesouhlasí-li spotřebitel s vyúčtováním služeb, měl by uplatnit reklamaci. Reklamaci na vyúčtování ceny je spotřebitel oprávněn uplatnit bez zbytečného odkladu, nejpozději do 2 měsíců ode dne dodání vyúčtování ceny za poskytnutou službu. Společnost je povinna vyřídit reklamaci bez zbytečného odkladu, nejpozději do 1 měsíce ode dne doručení reklamace. Doručení vyřízení reklamace musí být provedeno prokazatelným způsobem.

Reklamaci lze podat u společnosti Nordic Telecom s.r.o.:
- na e-mail: info@nordictelecom.cz,
- telefonicky: 800 807 060 (ve všední dny 8 - 18 hod.),
- písemně: Nordic Telecom Regional s.r.o., Reklamační oddělení, Jihlavská 1558/21, 140 00 Praha.

Podání reklamace nemá odkladný účinek vůči povinnosti uhradit vyúčtovanou cenu, spotřebitel by tedy měl i přes podanou reklamaci zaplatit spornou částku a až následně se domáhat jejího vrácení. Pokud ale spotřebitel požádá Český telekomunikační úřad o odklad této povinnosti, může úřad v odůvodněných případech rozhodnout, že podání reklamace má odkladný účinek.

Stížnost nyní přeřazujeme na společnost, aby se k ní mohla vyjádřit.

V případě, že společnost reklamaci nepřijme, zamítne nebo uplyne lhůta pro její vyřízení, může se spotřebitelka do jednoho měsíce ode dne doručení vyřízení reklamace (nebo uplynutí lhůty pro její vyřízení) obrátit na Český telekomunikační úřad s námitkou proti vyřízení reklamace (vzorový formulář je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3295/namitka-k-ceskemu-telekomunikacnimu-uradu-proti-vyrizeni-reklamace-sluzby-elektronickych-komunikaci). Řízení je zpoplatněno (100,- Kč) a pracovníci Českého telekomunikačního úřadu na základě dodaných podkladů rozhodnou, zda společnost postupovala správně, či ne. Více informací může spotřebitel nalézt zde: https://www.ctu.cz/resene-spory-ctu. Kontakty na Český telekomunikační úřad je možné nalézt zde: https://www.ctu.cz/kontakt.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
21.7.2023 09:31, před rokem

Zákaznice podala reklamaci na postup externího prodejce a naúčtovanou cenu dne 19.7.2023. Tato reklamace byla uznána z důvodu pochybení na straně prodejce a vyúčtování bylo zákaznici dobropisováno spolu s instalačním poplatkem a nastavením domluvené slevy. K informování zákaznice došlo dne 21.7.2023 spolu s omluvou.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
21.7.2023 11:53, před rokem

Děkujeme společnosti za poskytnuté vyjádření.

Stížnost nyní přeřazujeme na spotřebitelku, aby se ke stížnosti mohla vyjádřit a případně ji uzavřít.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
28.9.2023 15:04, před rokem

Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat. Vzhledem k výše uvedenému (k uznání reklamace společností) stížnost uzavíráme s dosažením dohody.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.