Počet nahlášených stížností: | 528 |
Z toho za letošní rok: | 7 |
Stále v řešení: | 61 |
Balik som mala na adresu. Zasilka mala byt dorucena 18.7.2023. Medzi 16:23-17:53. Telefon od šofera bol 16:2h . Nepočula som ho.Nemam stale telefon prilepeny na zadku. A ja by som mu určitele volala ,keby som vedela ,že nebudem v tom čase doma.to robim stale Ale ja som tento tyžden o tako čase doma. Tak som mu volala .17:16 nic,17:17 nic,17:18 nic,17:28 mi zdvyhol telefon stim že mi ho nechal na vydejni misto. Je to normani??? Vydejni misto odomna ,je jen 2minuty autem.Nemnel by zavolat aspon 2X ? Nebo rovno prist zavonit u branky? Tet som mu psala, že balik vyzvednu jenom doma nikde jinde.Dnes se neobtežoval mi zvednut telefon. SMS mi ani na videjni misto neprisla.
Česky Krumlov.
Šover at zavola aspon 2X a telefon ma zvyhnut ,Ale nie až po pul hodine. Kde už len sdely ze už ma padlu a že to dal na videjni misto.
|
Tweet |
Pokud nebyla služba poskytnuta nebo nebyla poskytnuta ve sjednané kvalitě, je vhodné uplatnit reklamaci. Při uplatnění reklamace může spotřebitel žádat řádné poskytnutí služby, přiměřenou slevu, případně může od smlouvy odstoupit, pokud vadné plnění ze strany podnikatele bylo podstatným porušením smlouvy (pokud se dá předpokládat, že by spotřebitel smlouvu neuzavřel, věděl-li by o porušení smlouvy).
Pokud však smlouvu o přepravě uzavíral se společností prodávající, je za včasné a řádné doručení zboží odpovědný právě on, protože povinnost dodat zboží je dle českého práva splněna dojitím zboží do místa dodání. Prodávající je v takovém případě také oprávněn uplatnit reklamaci u svého smluvního partnera, pokud služba nebyla poskytnuta v souladu se smlouvou.
Více informací k reklamaci u společnosti Zásilkovna s.r.o. nalezne spotřebitel zde: https://www.zasilkovna.cz/reklamace.
Stížnost je možné směřovat i přímo ke společnosti prostřednictvím kontaktního formuláře (dostupného zde: https://www.zasilkovna.cz/kontaktni-formular).
Zároveň se domníváme, že změna smluveného místa dodání na základě obchodních podmínek není jednostranně možná a spotřebiteli by měly být nabídnuty alternativní řešení (např. více výdejních míst, ze kterých si může vybrat).
Stížnost nyní přeřazujeme na společnost, aby se k ní mohla vyjádřit.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení spotřebitelských sporů při Českém telekomunikačním úřadu. Tato služba je zpoplatněná 200 Kč (pokud se spor týká peněžitého plnění, je poplatek 4 % z této částky, avšak nejméně 200 Kč). Více informací může spotřebitel nalézt zde: https://www.ctu.cz/resene-spory-ctu. Kontakty na Český telekomunikační úřad je možné nalézt zde: https://www.ctu.cz/kontakt.
Dobrý den, paní Makuňová, v případě, že jste si objednala službu doručení na adresu, měla by vám v den doručování zásilky přijít SMS s časovým oknem, kdy můžete očekávat zásilku. Jakmile bude řidič na smluveném místě, měl by se s vámi zkusit dvakrát telefonicky spojit. Pakliže kontakt není úspěšný, měl by na zákazníka zazvonit. Teprve jestliže ani tehdy se nepodaří zásilku doručit, dojde k přesměrování zásilky na blízké výdejní místo s volnou kapacitou. Moc se omlouvám, pakliže uvedený postup nebyl dodržen. Jednalo se nejspíš o selhání jednotlivce. Budeme rádi, když nám poskytnete číslo vaší zásilky, abychom mohli průběh doručení ověřit a případně zjednat nápravu. Něco takového se nesmí stát. Gabriela, tým Zásilkovny
Zasilka ***
Spotřebitelka doplnila požadovaný údaj.
Stížnost nyní přeřazujeme na společnost, aby se ke stížnosti mohla znovu vyjádřit.
Dobrý den, paní Makuňová, děkujeme za doplnění údaje. Záležitost jsme už předali na kolegyni, která má řidiče na starosti. Věc prověří a případně zajistí, že se něco takového nebude opakovat. Řidič by měl skutečně příjemci volat 2x a pak, pokud není ani jeden pokus o spojení úspěšný, zazvonit na adrese. Věříme, že příště již vše proběhne tak, jak má. Gabriela, tým Zásilkovny
Snad to pro neho bude ponaučenie . Nie každy ma auto aby si odbehol na vydajne misto pro balik vedci než je on sam. A ktomu si zato zaplati ,aby mu bol balik doručeny domu.Ďakujem Makuňova
Děkujeme stranám za součinnost.
S ohledem na výsledek komunikace stran stížnost uzavíráme s dosažením dohody.