Počet nahlášených stížností: | 528 |
Z toho za letošní rok: | 7 |
Stále v řešení: | 61 |
Objednal jsem balík z Číny a byl mi doručen do ČR do sousedního města. V sobotu mi přišla SMS o chybně uvedené adrese a je potřeba ji opravit, že mi info přijde mailem. Nic nepřišlo. V pondělí brzy ráno volám na zásilkovnu s přepojením na operátora a bylo mi řečeno že balík jde z5 Odesílateli protože byla chyba v adrese a emal byl uveden odesílatele, nechápal jsem. Po prozkoumání jsem našel že je vše správně a že doručovací adresu nepřelouska automat nebo prostě byli líní mi zásilku doručit a raději poslali z5 někamsi do číny. Už se stím nedalo nic dělat, ikdyž byla zásilka 30km ode mne. Stále čekám co se bude dít. Odesílatel říká ať čekám, přitom mam info že balík už je vrácen. Paráda. Nebylo to levné zboží...
Nespokojenost s fungováním zásilkovny
Lepší přístup k řešení chybně vyhodnoceným údajům automatu. Delší termín pro reakci řešení problému odesílatele/příjemce. Možnost změny místa vyzvednutí zásilky. Řešení mělo být zásilkovnou uděláno už dávno a to doručením po mých stížnostech, které jsou bez reakce.
|
Tweet |
Pokud nebyla služba poskytnuta nebo nebyla poskytnuta ve sjednané kvalitě, je vhodné uplatnit reklamaci. Při uplatnění reklamace může spotřebitel žádat řádné poskytnutí služby, přiměřenou slevu, případně může od smlouvy odstoupit, pokud vadné plnění ze strany podnikatele bylo podstatným porušením smlouvy (pokud se dá předpokládat, že by spotřebitel smlouvu neuzavřel, věděl-li by o porušení smlouvy).
Pokud však smlouvu o přepravě uzavíral se společností prodávající, je za včasné a řádné doručení zboží odpovědný právě on, protože povinnost dodat zboží je dle českého práva splněna dojitím zboží do místa dodání. Prodávající je v takovém případě také oprávněn uplatnit reklamaci u svého smluvního partnera, pokud služba nebyla poskytnuta v souladu se smlouvou.
Více informací k reklamaci u společnosti Zásilkovna s.r.o. nalezne spotřebitel zde: https://www.zasilkovna.cz/reklamace.
Stížnost je možné směřovat i přímo ke společnosti prostřednictvím kontaktního formuláře (dostupného zde: https://www.zasilkovna.cz/kontaktni-formular).
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení spotřebitelských sporů při Českém telekomunikačním úřadu. Tato služba je zpoplatněná 200 Kč (pokud se spor týká peněžitého plnění, je poplatek 4 % z této částky, avšak nejméně 200 Kč). Více informací může spotřebitel nalézt zde: https://www.ctu.cz/resene-spory-ctu. Kontakty na Český telekomunikační úřad je možné nalézt zde: https://www.ctu.cz/kontakt.
Pěkný den, pane Neumanne, v případě, že náš systém vyhodnotí adresu jako nesprávnou nebo nepřesnou, obdrží příjemce výzvu k opravě adresy, aby mohla být zásilka v pořádku doručena. Oprava adresy je řešená pomocí widgetu, kde stačí pin v mapě přesunout na správnou adresu, což je nejjednodušší způsob. Více informací najdete v tomto článku: https://www.zasilkovna.cz/blog/moznost-opravy-dorucovaci-adresy-prijemce. Je možné, že odesílatel uvedl špatně i e-mailovou adresu, a proto vám nic nepřišlo. Když nám zavoláte na číslo +420 216 216 516, rádi pro vás věc prověříme. Gabriela, tým Zásilkovny
Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Hodnocení:
Komentář: Balík se vrátil odesílateli. Poslal ho podruhé, vše se opakovalo, naštěstí jsem si vše pohlídal a nahlásil kam mají doručit. Problém byl v tom, že odesílatel zadal vše do jednoho řádku, takže systémová chyba, jež by mohla být do budoucna podchycena.