Společnost


Monir Jabali

Počet nahlášených stížností:4
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#6872Nechce vrátit peníze za dvě reklamace i když ji reklamačním řádu navrhli

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

10 dnů 16 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
28.05.2015, před 10 lety

Jitka Havlíková

Znění stížnosti

Koupila jsem dvě tašky na kolečkách a obě se rozbily. Reklamace byla uznána u obou a nyní mi chtějí opěta dát ty samé tašky. Z cela pochopitelných důvodů už tyto tašky nechci a nutí mě, abych si vybrala něco jiného. Ale já nic jiného nepotřebuji. Proto trvám na vrácení peněz, zvláště když tuto možnost mám záškrtnutou v navrhovaném způsobu reklamace.


Produkt

Tačka s kolečky a madlem.


Požadované řešení

Vrácení peněz.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
29.5.2015 09:44, před 10 lety

V případě reklamace vadného zboží, má spotřebitel právo na dodání nové věci, příp. jen její součásti, není-li to vzhledem k povaze vady neúměrné. Pouze v případě, že není možné věc či její část vyměnit, může odstoupit od smlouvy a požadovat vrácení peněz.
Právo odstoupit od smlouvy by spotřebitel měl i v případě podstatného porušení smlouvy, opětovného výskytu stejných vad, většího počtu různých vad a v případně nevyřízení reklamace v zákonné lhůtě třiceti dnů. Jiná je situace, pokud lze vadu bez zbytečného odkladu odstranit opravou a požadavek na novou věc by byl nepřiměřený (např. zapošít malou dírku ve švu), pak má spotřebitel právo na opravu. Právo na slevu náleží spotřebiteli vždy, pokud neuplatnil jiné právo.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
8.6.2015 11:31, před 10 lety

Paní Monir Jabali jsme písemně vyzvali k řešení stížností, bohužel výzva nebyla adresátem vyzvednuta. Vzhledem k tomu, že podnikatele není možné kontaktovat ani elektronicky, jsme nuceni stížnost uzavřít. Případný spor tak bude možné nadále řešit pouze v občanskoprávním řízení.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.