Počet nahlášených stížností: | 4 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Koupila jsem dvě tašky na kolečkách a obě se rozbily. Reklamace byla uznána u obou a nyní mi chtějí opěta dát ty samé tašky. Z cela pochopitelných důvodů už tyto tašky nechci a nutí mě, abych si vybrala něco jiného. Ale já nic jiného nepotřebuji. Proto trvám na vrácení peněz, zvláště když tuto možnost mám záškrtnutou v navrhovaném způsobu reklamace.
Tačka s kolečky a madlem.
Vrácení peněz.
|
Tweet |
V případě reklamace vadného zboží, má spotřebitel právo na dodání nové věci, příp. jen její součásti, není-li to vzhledem k povaze vady neúměrné. Pouze v případě, že není možné věc či její část vyměnit, může odstoupit od smlouvy a požadovat vrácení peněz.
Právo odstoupit od smlouvy by spotřebitel měl i v případě podstatného porušení smlouvy, opětovného výskytu stejných vad, většího počtu různých vad a v případně nevyřízení reklamace v zákonné lhůtě třiceti dnů. Jiná je situace, pokud lze vadu bez zbytečného odkladu odstranit opravou a požadavek na novou věc by byl nepřiměřený (např. zapošít malou dírku ve švu), pak má spotřebitel právo na opravu. Právo na slevu náleží spotřebiteli vždy, pokud neuplatnil jiné právo.
Paní Monir Jabali jsme písemně vyzvali k řešení stížností, bohužel výzva nebyla adresátem vyzvednuta. Vzhledem k tomu, že podnikatele není možné kontaktovat ani elektronicky, jsme nuceni stížnost uzavřít. Případný spor tak bude možné nadále řešit pouze v občanskoprávním řízení.