Společnost


RegioJet a.s.

Počet nahlášených stížností:373
Z toho za letošní rok:4
Stále v řešení:14
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#68721Změna sedadel

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 15 dnů 14 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
19.07.2023, před rokem

Gabriela Kolev

Znění stížnosti

Info v 20:00 o změně vagónu a sedadel na ranní vlak 5:38. Z dětského kupé do kupé pro 6 lidí se sedadly ani né vedle sebe a umístěním kočárku někde v prostoru. Po zavolání na infolinku a prosba aspoň o sedadla vedle sebe po dvou smůla,jsem jiná cenová kategorie (není můj problém,v dostatečném předstihu byla jízdenka zakoupena) na poslední chvíli sehnat vlak tak aby vám vyhovoval je skoro nemožné,během 14 dní ten samý problém. To že věčně je aspoň 1 WC nefunkční ,klimatizace taky problém jsem si už zvykla,ale tohle byla poslední kapka. Jízdenka zrušena a po těch letech poslední kapka. Už nikdy víc. Pokud se mě někdo zeptá na názor. Nedoporučím


Produkt

20.8.2023 RJ v 5:38


Požadované řešení

Neposkytovat služby, které nejste schopní dodržet.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
20.7.2023 11:47, před rokem

Není-li služba poskytnuta nebo není-li poskytnuta ve sjednané kvalitě, doporučujeme spotřebiteli, aby dle článku XIV smluvních přepravních podmínek společnosti RegioJet a.s. uplatnil reklamaci. Reklamace z přepravy cestujících a zavazadel se podávají písemně na adresu sídla dopravce: STUDENT AGENCY, Dům pánů z Lipé, Náměstí Svobody 86/17, 602 00 Brno, telefonicky na čísle: 420 539 000 146, e-mailem: reditel@regiojet.cz, nebo osobně na jakékoliv pobočce STUDENT AGENCY/RegioJet. Reklamaci lze podat do 1 roku po uskutečnění jízdy na výše uvedených kontaktech.

Stížnost je možné směřovat i přímo ke společnosti RegioJet a.s. prostřednictvím kontaktního formuláře, který spotřebitel nalezne zde: https://regiojet.cz/sluzby/vase-podnety.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
5.10.2023 14:01, před rokem

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Dále může spotřebitelka využít možnost mimosoudního řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Více informací k uvedené službě lze nalézt na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.