Společnost


České dráhy, a.s.

Počet nahlášených stížností:1035
Z toho za letošní rok:1
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#68723Projetí vlaku zastávky na znamení

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

9 hodin 17 minut

Detail stížnosti

Publikováno
20.07.2023, před rokem

Jan Skříšovský

Znění stížnosti

Dobrý den. Dne 19.7.2023 jsem se vracel vlakem z odpolední z práce domů z Bohumína do Ropice zastávka, odjezd z Bohumína ve 22 57. Jako vždy sedím ve třetím, zadním oddělení soupravy City Elefant. Zjistil jsem, že nefunguje rozhlas, ale to mi nevadilo. Ale jen do té doby, než jsme se rozjeli z Českého Těšína do Ropice zastávka, zastávky na znamení. Počkal jsem, až se vlak rozjede a pak jsem dlouze zmáčkl tlačítko pro zastavení na stanici Ropice zastávka. Nejen, že nefungoval rozhlas, ale na displeji se objevila jako další stanice Třinec. Ropice zastávka a Třinec Konská se jaksi na displeji vypařily. Pro jistotu jsem tlačítko pro zastavení ve stanici Ropice zastávka zmáčkl ještě jednou. Jenže stanici jsme projeli bez zastavení. Tak jsem spěchal za průvodčí, našel jsem ji ve střední části vlaku. Na můj dotaz Proč strojvůdce ve stanici Ropice zastávka nezastavil, mi odpověděla, že musím zazvonit. Řekl jsem ji, že jsem zazvonil, dokonce dvakrát a že nefunguje ani rozhlas. Vtom vlak zastavil ve stanici Třinec Konská, tak jsem vystoupil. Už se mi to stalo podruhé, jednou po ranní, ale za chvilku jel zpět vlak, kdežto po odpolední jede vlak opačným směrem až ráno. Tak jsem se zpátky prošel pěšky. Mám silný pocit, že ty zastávky na znamení vybírají pánové, kteří vlak znají jen z obrázku a vlakem necestují.


Požadované řešení

Nemám zájem o omluvu ani o žádnou kompenzaci. Jen mě zajímá, jaké bude z toho vyvozeno opatření, aby se podobná situace již nikdy neopakovala.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
20.7.2023 10:20, před rokem

Na základě dohody se společností České dráhy, a.s. (ČD), informujeme, že vzhledem k právní úpravě v oblasti železniční přepravy je pro vyřešení Vašeho požadavku nutné oslovit přímo dopravce ČD na kontaktech uvedených dále.

Vaši případnou stížnost, podnět či požadavek související s přepravou cestujících lze podat elektronicky prostřednictvím Kontaktního formuláře na https://www.cd.cz/kontaktni-formular/ nebo písemně na adrese: České dráhy, a. s., stížnosti, P. O. Box 24, 110 15 Praha 1. Stížnosti vyřídí ČD do jednoho měsíce, v odůvodněných případech do tří měsíců. O výsledku šetření budete informováni zasláním vyrozumění na Vámi uvedenou e-mailovou nebo poštovní adresu.

Zároveň je na stránce www.cd.cz, v sekci „Čím se řídíme“, možné seznámit se s přepravními podmínkami, zejména právy plynoucími z uzavřené přepravní smlouvy – nákupu jízdenky. Podrobnosti lze získat na https://www.cd.cz/info/cim-se-ridime/-25808/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.