Společnost


ABOUT YOU SE & Co. KG

Počet nahlášených stížností:75
Z toho za letošní rok:3
Stále v řešení:9
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

28%
72%
Toto skore je založeno na 7 stížnostech.

#687273x objednaný produkt (bunda) a 3x mi přišel jiný produkt (svetr)

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 15 dnů 4 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
20.07.2023, před rokem

Barbora Jakešová

Znění stížnosti

Objednala jsem si bundu, místo ní mi přišel svetr. Provedla jsem reklamaci, vrátila zboží, AY mi vrátilo peníze. Ač jejich chyba, nenabídli mi ani přednostní informaci o naskladnění zboží, abych si mohla znovu objednat. Po 14 dnech jsem v aplikaci zjistila, že zboží je v mé velikosti opět k dispozici, provedla jsem objednávku a co si myslíte, že mi přišlo, ano, opět mi místo objednané bundy přišel svetr!!! Opět jsem řešila se zákaznickým oddělením, opět provedla stejný proces. A tak jsem to minulý týden zkusila do třetice, se stejným postupem a OPĚT nastala úplně stejná situace, tzn., že po 3 v řadě budu vracet nesprávně zaslaný produkt. Krom mého času a nervů mě moc pobavila sleva 15% jako ,,odškodění" (těch 15%, které si mohu kdekoliv na IG stáhnout u každé druhé influencerky).
Firma má sklady v zahraničí a na podněty zákaznického servisu, že mají evidentně špatně označené zboží (na štítku obalu, v němž je svetr zabalen je uveden popis bundy) vůbec nikdo nebere zřetel.


Produkt

ID objednávky 235398133


Požadované řešení

Ráda bych obdržela svou bundu a nemusela řešit dokola opakující se problém. Případně ocením přednostní informaci o naskladnění produktu nebo alespoň, zda je fyzicky ještě k dispozici a nemusím opakovaně objednávat.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
20.7.2023 09:58, před rokem

Nemá-li věc vlastnosti, které byly sjednány nebo které se dají od věci očekávat, je věc vadná. Má-li věc vady, může spotřebitel požadovat dodání nové věci. Není-li to možné, má spotřebitel právo odstoupit od smlouvy a požadovat vrácení peněžních prostředků. Místo výše uvedených způsobů nápravy může spotřebitel žádat přiměřenou slevu.

Vzhledem k tomu, že smlouva byla uzavřena za pomoci prostředku umožňujícího komunikaci na dálku, může spotřebitel taktéž využít práva odstoupit od smlouvy bez udání důvodu ve lhůtě 14 dní od převzetí věci. Pokud spotřebitel odstupuje od smlouvy, je povinen o tom informovat prodávajícího (v případě soudního sporu by musel spotřebitel prokázat, že od smlouvy odstoupil) a vrátit prodávajícímu zboží. Prodávající je povinen vrátit spotřebiteli peněžní prostředky nejpozději do 14 dnů ode dne, kdy bylo od smlouvy odstoupeno. Prodávající nemusí vracet peněžní prostředky dříve, než mu spotřebitel prokáže, že mu zboží odeslal. Nevrátil-li prodávající peněžní prostředky ve výše uvedené lhůtě, může spotřebitel požadovat také zákonný úrok z prodlení.

Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční podnikatelský subjekt (zahraniční subjekt se sídlem v Německu), doporučujeme spotřebiteli, aby se v případě nevyřešení situace v mimosoudním řešení sporů, obrátil na Evropské spotřebitelské centrum působící při České obchodní inspekci například prostřednictvím internetových stránek www.evropskyspotrebitel.cz, které bezplatně, rychle a efektivně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska, přičemž spolupracuje také s mezinárodním spotřebitelským centrem Spojeného království.
Před samotným podáním je vhodné prostudovat informace zde: https://evropskyspotrebitel.cz/co-udelat-nez-nas-kontaktujete/.

Kontakty na ESC ČR:
adresa: Štěpánská 15, 120 00 Praha 2
e-mail: ECCNET-CZ@ec.europa.eu
telefon: 296 366 155
www.evropskyspotrebitel.cz

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
5.10.2023 13:58, před rokem

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.