Počet nahlášených stížností: | 75 |
Z toho za letošní rok: | 3 |
Stále v řešení: | 9 |
Objednala jsem si bundu, místo ní mi přišel svetr. Provedla jsem reklamaci, vrátila zboží, AY mi vrátilo peníze. Ač jejich chyba, nenabídli mi ani přednostní informaci o naskladnění zboží, abych si mohla znovu objednat. Po 14 dnech jsem v aplikaci zjistila, že zboží je v mé velikosti opět k dispozici, provedla jsem objednávku a co si myslíte, že mi přišlo, ano, opět mi místo objednané bundy přišel svetr!!! Opět jsem řešila se zákaznickým oddělením, opět provedla stejný proces. A tak jsem to minulý týden zkusila do třetice, se stejným postupem a OPĚT nastala úplně stejná situace, tzn., že po 3 v řadě budu vracet nesprávně zaslaný produkt. Krom mého času a nervů mě moc pobavila sleva 15% jako ,,odškodění" (těch 15%, které si mohu kdekoliv na IG stáhnout u každé druhé influencerky).
Firma má sklady v zahraničí a na podněty zákaznického servisu, že mají evidentně špatně označené zboží (na štítku obalu, v němž je svetr zabalen je uveden popis bundy) vůbec nikdo nebere zřetel.
ID objednávky 235398133
Ráda bych obdržela svou bundu a nemusela řešit dokola opakující se problém. Případně ocením přednostní informaci o naskladnění produktu nebo alespoň, zda je fyzicky ještě k dispozici a nemusím opakovaně objednávat.
|
Tweet |
Nemá-li věc vlastnosti, které byly sjednány nebo které se dají od věci očekávat, je věc vadná. Má-li věc vady, může spotřebitel požadovat dodání nové věci. Není-li to možné, má spotřebitel právo odstoupit od smlouvy a požadovat vrácení peněžních prostředků. Místo výše uvedených způsobů nápravy může spotřebitel žádat přiměřenou slevu.
Vzhledem k tomu, že smlouva byla uzavřena za pomoci prostředku umožňujícího komunikaci na dálku, může spotřebitel taktéž využít práva odstoupit od smlouvy bez udání důvodu ve lhůtě 14 dní od převzetí věci. Pokud spotřebitel odstupuje od smlouvy, je povinen o tom informovat prodávajícího (v případě soudního sporu by musel spotřebitel prokázat, že od smlouvy odstoupil) a vrátit prodávajícímu zboží. Prodávající je povinen vrátit spotřebiteli peněžní prostředky nejpozději do 14 dnů ode dne, kdy bylo od smlouvy odstoupeno. Prodávající nemusí vracet peněžní prostředky dříve, než mu spotřebitel prokáže, že mu zboží odeslal. Nevrátil-li prodávající peněžní prostředky ve výše uvedené lhůtě, může spotřebitel požadovat také zákonný úrok z prodlení.
Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční podnikatelský subjekt (zahraniční subjekt se sídlem v Německu), doporučujeme spotřebiteli, aby se v případě nevyřešení situace v mimosoudním řešení sporů, obrátil na Evropské spotřebitelské centrum působící při České obchodní inspekci například prostřednictvím internetových stránek www.evropskyspotrebitel.cz, které bezplatně, rychle a efektivně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska, přičemž spolupracuje také s mezinárodním spotřebitelským centrem Spojeného království.
Před samotným podáním je vhodné prostudovat informace zde: https://evropskyspotrebitel.cz/co-udelat-nez-nas-kontaktujete/.
Kontakty na ESC ČR:
adresa: Štěpánská 15, 120 00 Praha 2
e-mail: ECCNET-CZ@ec.europa.eu
telefon: 296 366 155
www.evropskyspotrebitel.cz
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.