Společnost


Vodafone Czech Republic a.s.

Počet nahlášených stížností:707
Z toho za letošní rok:2
Stále v řešení:14
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

54%
46%
Toto skore je založeno na 147 stížnostech.

#6875Odstoupení od smlouvy

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

10 dnů 1 hodina

Detail stížnosti

Publikováno
29.05.2015, před 10 lety

Jaroslav Brož

Znění stížnosti

Dne 22.5.15 mi byla Vší dealerkou nabídnuta smlouva neomezeného volání v ceně 499 kč. +internet za 327 korun když jsi od Vás zakoupím přístroj na přenos signálu který budu splácet po zvážení protože jsem dostal lepší nabídku od o2 odmítl a emailem informoval Vaši dealerku což mi potvrdila že mám na to nárok bylo to v zákonné lhůtě 14 dnů /ještě to platí/ akorád mě požádala aby informoval řidiče který mi měl zásilku dodat což jsem učinil a proto nechápu že mi dnes z čísla 608 došla SMS že když jim do 10 dnů nezašlu podepsanou smlouvu čekají mě problémy nic jsem nepodepsal žádné zařízení nepřevzal tak mi laskavě dejte pokoj a neobtěžujte jsem už starší člověk 69 let a nemám to zapotřebí J.BROŽ


Produkt

NEOMEZENÉ VOLÁNÍ A SMS ZA 499 +INTERNET ZA 327 KORUN


Požadované řešení

NEŽÁDAT NĚCO CO JSEM NEUZAVŘEL


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
5.6.2015 12:32, před 10 lety

Pro smlouvu o poskytování služeb elektronických komunikací není zákonem stanovena písemná forma a lze ji tedy uzavřít i ústně nebo prostředky komunikace na dálku (telefonem, či elektronicky). Již samotným uskutečněním telefonického hovoru mohou účastníci fakticky uzavřít smlouvu a následné zaslání smluvních dokumentů v písemné formě má již pouze deklaratorní charakter.

Zvláštní pravidla platí pro takto uzavřené smlouvy přes internet či přes telefon (prostředky dálkové komunikace) nebo mimo prostory obvyklé k podnikání (na ulici či při podomním prodeji). Od takových je možné odstoupit do 14 dnů bez udání důvodu. Operátor však musí všechny informace o smlouvě shrnout a zaslat v písemné podobě zákazníkovi. Lhůta na odstoupení od smlouvy běží až od předání všech informací, tedy od doručení písemného vyhotovení smlouvy. Platná právní úprava odstoupení od účastnické smlouvy se nachází v § 63 odst. 9 zákona č. 127/2005 Sb., o elektronických komunikacích.

Vůči komu a kam doručit odstoupení od uzavřené smlouvy musí operátor účastníka informovat nejpozději při uzavírání smlouvy (např. přímo ve smlouvě nebo v podmínkách připojených ke smlouvě). Jinak platí, že se odstoupení zasílá podnikateli na adresu sídla nebo jiného místa podnikání či na jeho e-mailovou adresu. Zákon nestanoví písemnou formu, proto je možné odstoupit od smlouvy i po telefonu. Avšak z důvodu lepší prokazatelnosti tohoto právního jednání lze doporučit formu písemnou, nejlépe doporučeně s dodejkou. Pokud operátor neinformuje v souladu se zákonem spotřebitele o možnosti odstoupení od smlouvy ve lhůtě 14 dnů, tato lhůta se prodlužuje o rok.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
8.6.2015 11:45, před 10 lety

Hezký den, pane Broži,

abychom mohli zjistit, proč jsme vám SMSku posílali, kontaktujte nás prosím na 800 777 777 nebo e-mailem přes Centrum péče na adrese http://tam.je/formular.

Děkuji a přeji pěkný den.

Ondřej Ullmann
Péče o zákazníky

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Uzavření stížnosti

Publikováno
8.6.2015 12:05, před 10 lety


Jaroslav Brož

Hodnocení: