Společnost


Penny Market s.r.o.

Počet nahlášených stížností:546
Z toho za letošní rok:1
Stále v řešení:9
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

0%
100%
Toto skore je založeno na 1 stížnostech.

#68755Odmítnutí prodat zboží.

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 14 dnů 17 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
20.07.2023, před rokem

Kročová Pavla Kročová Pavla

Znění stížnosti

Dobrý den.
Dne 20.7.2023 jsem si chtěl koupit peprmint 0,5 l v akci za 79,90 Kč.,v Penny SLANÝ 27401.
Chtěl jsem 12 ks a prodavačka to odmítla,že mě prodá jenom 6 ks ,že víc prodat nemůže.
Nikde v letáku u tohoto zboží není psáno, že se prodává 6 ks na osobu.Rekla,že víc neprodá,že by ji vyhodili,zavolala ostatní prodavače a víc než 6 kusů jsem si koupit nemohl.
To si jako můžou dělat co chtějí a prodávat zboží jak chtějí.
Chci vědět jak to tedy je.
Děkuji za prošetření.


Produkt

Peprmint 0,5 l v akci za 79, 90


Požadované řešení

Pokud mám pravdu,tak bych chtěl nápravu v Penny SLANÝ a prodávali to tak ,jak je to v letáku, když tam není omezení na zboží,tak ať ho laskavě neprodávají podle sebe.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
25.7.2023 08:22, před rokem

V právním řádu není řečeno, že by prodejce musel své zboží prodat komukoliv. Nesmí ale zákazníka odmítnout bezdůvodně, ani spotřebitele žádným způsobem diskriminovat.

Pokud šlo o akční zboží, bylo by za určitých okolností možné stanovit maximální množství jeho odběru, které musí být přiměřené povaze věci. Spotřebitel by měl být o takovém omezení předem srozumitelně a zřetelně informován.

Spotřebitel, který je přesvědčen, že došlo k porušení ustanovení zákona o ochraně spotřebitele, se může obrátit na regionální či ústřední inspektorát České obchodní inspekce. Adresy jednotlivých inspektorátů lze najít na www.coi.cz. Podnět lze podat i elektronicky přes elektronickou podatelnu ČOI na adrese www.coi.cz.

Stížnost je možné směřovat i přímo ke společnosti Penny Market s.r.o. prostřednictvím kontaktního formuláře, který spotřebitel nalezne zde: https://www.penny.cz/kontakty.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
5.10.2023 14:30, před rokem

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.