Počet nahlášených stížností: | 546 |
Z toho za letošní rok: | 1 |
Stále v řešení: | 9 |
Dobrý den.
Dne 20.7.2023 jsem si chtěl koupit peprmint 0,5 l v akci za 79,90 Kč.,v Penny SLANÝ 27401.
Chtěl jsem 12 ks a prodavačka to odmítla,že mě prodá jenom 6 ks ,že víc prodat nemůže.
Nikde v letáku u tohoto zboží není psáno, že se prodává 6 ks na osobu.Rekla,že víc neprodá,že by ji vyhodili,zavolala ostatní prodavače a víc než 6 kusů jsem si koupit nemohl.
To si jako můžou dělat co chtějí a prodávat zboží jak chtějí.
Chci vědět jak to tedy je.
Děkuji za prošetření.
Peprmint 0,5 l v akci za 79, 90
Pokud mám pravdu,tak bych chtěl nápravu v Penny SLANÝ a prodávali to tak ,jak je to v letáku, když tam není omezení na zboží,tak ať ho laskavě neprodávají podle sebe.
|
Tweet |
V právním řádu není řečeno, že by prodejce musel své zboží prodat komukoliv. Nesmí ale zákazníka odmítnout bezdůvodně, ani spotřebitele žádným způsobem diskriminovat.
Pokud šlo o akční zboží, bylo by za určitých okolností možné stanovit maximální množství jeho odběru, které musí být přiměřené povaze věci. Spotřebitel by měl být o takovém omezení předem srozumitelně a zřetelně informován.
Spotřebitel, který je přesvědčen, že došlo k porušení ustanovení zákona o ochraně spotřebitele, se může obrátit na regionální či ústřední inspektorát České obchodní inspekce. Adresy jednotlivých inspektorátů lze najít na www.coi.cz. Podnět lze podat i elektronicky přes elektronickou podatelnu ČOI na adrese www.coi.cz.
Stížnost je možné směřovat i přímo ke společnosti Penny Market s.r.o. prostřednictvím kontaktního formuláře, který spotřebitel nalezne zde: https://www.penny.cz/kontakty.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.