Počet nahlášených stížností: | 3256 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Zaměstnanec neplní své pracovní povinnosti, neodeslal balík kdy měl a pošta to vyřešila změnou datumu doručení. V následujícím termínu, ani po dobu dalších šesti týdnů není možné balík vyzvednout, bude odeslán zpět a mě tím vznikla několika tisícová škoda.Informační linky si klienta jen přepinkávají ze telefonu na telefon a doslova se vysmívají. Ze strany odesílatele bude podána reklamace a z mé strany trestní oznámení s požadavkem na náhradu vzniklé škody. Je to možné ještě dnes vyřešit, ale pošta odmítá podat bližší informace, kde přesně balík je a komu volat aby zvednul zadek a napravil chybu. Chci jméno toho viníka!!!
Číslo balíku DR1025209726M
Ještě dnes doručení balíku na poštu mého bydliště (doručovací adresy), nebo za šest týdnů plná náhrada vzniklých škod a ušlého zisku.
|
Tweet |
Není-li splněno deklarované datum dodání balíku, vzniká nárok na vrácení části ceny. Reklamaci dodání může uplatnit odesílatel a nutné ji doložit podací stvrzenkou. Podnik v takovém případě vrací část ceny tomu, kdo ji podniku uhradil. Ten, komu má být cena nebo její část vrácena, je oprávněn požadovat, aby byla vyplacena jiné jím určené osobě.
Chování zaměstnanců nepodléhá přímo právním normám. Mezilidské vztahy se řídí zejména zásadami slušnosti. Pracovník jedná za společnost, která by měla mít zájem na jeho vhodném chování k zákazníkům, lze se tedy setkat i s různými kodexy, které zaměstnavatelé vypracovávají pro své zaměstnance. Vzhledem k výše uvedenému je vhodné se stížnostmi směřujícími pouze na chování zaměstnanců obrátit přímo na jejich nadřízené.
Česká pošta, s.p. se rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi poskytované mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena. Z tohoto důvodu je nutné se stížností obrátit přímo na Českou poštu.
Toto rozhodnutí je podpořeno faktem, že Česká pošta shledává svůj systém pro příjem, evidenci a řešení stížností jako dostatečný. Dle vyjádření České pošty přijme podání týkající se služeb poskytovaných Českou poštou nebo jednání jejích zaměstnanců kterákoliv organizační jednotka. Podání mohou být uplatněna telefonicky, osobně, dopisem, faxem, elektronickou poštou nebo datovou schránkou. Pro úplnost přikládáme odkaz, který obsahuje kontakt na poštovního ombudsmana: http://www.ceskaposta.cz/o-ceske-poste/kontakty/postovni-ombudsman.