Společnost


Sconto Nábytek, s.r.o.

Počet nahlášených stížností:133
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:4
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

61%
39%
Toto skore je založeno na 42 stížnostech.

#68760Chování prodavačů (SCONTO Černý Most)

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

19 dnů 22 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
20.07.2023, před rokem

Martin Babarík

Znění stížnosti

Nakoupil jsem zboží, které bylo v akci 1+1 zdarma, paní prodavačka namarkovala zboží bez akce, po zpětné kontrole stvrzenky přímo na pokladně jsem ji upozornil, že to nejspíše namarkovala špatně, načež mi opáčila: "Proč jste to neřekl hned?". Následovalo vyhledávání daného zboží a prodavačka uznala, že to namarkovala špatně. Vrátila část peněz a já pro jistotu ještě znovu zkontroloval novou stvrzenku. Paní prodavačka u jedné z položky (samozřejmě té nejdražší) nenamarkovala 50% slevu (1+1 zdarma), ale pouze slevu -50 Kč. Tedy jsem přišel znovu reklamovat zboží a paní prodavačka už měla uzavřenou kasu a odporoučela se s tím, že mám přijít jiný den, jelikož už se do kasy nedostane. Tato zkušenost trvala asi 5-10 minut a paní prodavačka byla po celou dobu velmi nepříjemná a očividně byla velmi frustrovaná, že musí něco dělat.

Nezbývá mi tedy nic jiného, než se vrátit jiný den a plýtvat jak svým časem tak palivem a platím za chybu prodavačky, která na třikrát není schopna správně namarkovat zboží a ještě mě obvinila z toho, že jsem ji o té slevové akci 1+1 zdarma neobeznámil předem.


Produkt

talíře titan


Požadované řešení

Opětovné vrácení peněz ihned na pobočce.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
25.7.2023 08:41, před rokem

Chování zaměstnanců nepodléhá přímo právním normám. Mezilidské vztahy se řídí zejména zásadami slušnosti. Pracovník jedná za společnost, která by měla mít zájem na jeho vhodném chování k zákazníkům, lze se tedy setkat i s různými kodexy, které zaměstnavatelé vypracovávají pro své zaměstnance. Vzhledem k výše uvedenému je vhodné se stížnostmi směřujícími pouze na chování zaměstnanců obrátit přímo na jejich nadřízené.

Stížnost je možné směřovat i přímo ke společnosti Sconto Nábytek, s.r.o. prostřednictvím kontaktního formuláře, který spotřebitel nalezne na webové adrese: https://www.sconto.cz/zakaznicky-servis/rozcestnik.

Spotřebitel by měl v případě prokázaného zjištění nesprávného vyúčtování zboží na pokladně nárok na vrácení bezdůvodného obohacení ze strany podnikatele. V takovém případě je nutné k prokázání nesprávného vyúčtování využít např. svědeckou výpověď nebo kamerový záznam.

Spotřebitelům vždy doporučujeme, aby si účtenky kontrolovali co nejdříve po zaplacení, nejlépe ihned, aby předešli podobným problémům.

Dozor v oblasti správného účtování nákupu provádí Česká obchodní inspekce. V případě opakovaného nesprávného účtování zboží by mohl spotřebitel zvážit podání podnětu správnímu orgánu, který může za zjištěný přestupek uložit podnikateli pokutu. Odkaz pro podání podnětu k ČOI: https://www.coi.cz/podatelna/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
9.8.2023 12:03, před rokem

Vážený pane Babaríku,

celou věc jsem prověřil. Pokladní svou chybu přiznala a já se Vám za toto pochybení omlouvám!! K celé situaci měla přivolat vedoucího prodeje nebo vedoucího obchodního domu, aby s Vámi ihned vyřešil. V současné chvíli je již, dle mých informací vše vyřešeno, včetně omluvy ze strany vedoucího prodeje obchodního domu SCONTO Nábytek Černý Most.

S pozdravem a omluvou
J. Hušek, SCONTO Nábytek s.r.o.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Uzavření stížnosti

Publikováno
9.8.2023 19:53, před rokem


Martin Babarík

Hodnocení: