Počet nahlášených stížností: | 133 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 4 |
Nakoupil jsem zboží, které bylo v akci 1+1 zdarma, paní prodavačka namarkovala zboží bez akce, po zpětné kontrole stvrzenky přímo na pokladně jsem ji upozornil, že to nejspíše namarkovala špatně, načež mi opáčila: "Proč jste to neřekl hned?". Následovalo vyhledávání daného zboží a prodavačka uznala, že to namarkovala špatně. Vrátila část peněz a já pro jistotu ještě znovu zkontroloval novou stvrzenku. Paní prodavačka u jedné z položky (samozřejmě té nejdražší) nenamarkovala 50% slevu (1+1 zdarma), ale pouze slevu -50 Kč. Tedy jsem přišel znovu reklamovat zboží a paní prodavačka už měla uzavřenou kasu a odporoučela se s tím, že mám přijít jiný den, jelikož už se do kasy nedostane. Tato zkušenost trvala asi 5-10 minut a paní prodavačka byla po celou dobu velmi nepříjemná a očividně byla velmi frustrovaná, že musí něco dělat.
Nezbývá mi tedy nic jiného, než se vrátit jiný den a plýtvat jak svým časem tak palivem a platím za chybu prodavačky, která na třikrát není schopna správně namarkovat zboží a ještě mě obvinila z toho, že jsem ji o té slevové akci 1+1 zdarma neobeznámil předem.
talíře titan
Opětovné vrácení peněz ihned na pobočce.
|
Tweet |
Chování zaměstnanců nepodléhá přímo právním normám. Mezilidské vztahy se řídí zejména zásadami slušnosti. Pracovník jedná za společnost, která by měla mít zájem na jeho vhodném chování k zákazníkům, lze se tedy setkat i s různými kodexy, které zaměstnavatelé vypracovávají pro své zaměstnance. Vzhledem k výše uvedenému je vhodné se stížnostmi směřujícími pouze na chování zaměstnanců obrátit přímo na jejich nadřízené.
Stížnost je možné směřovat i přímo ke společnosti Sconto Nábytek, s.r.o. prostřednictvím kontaktního formuláře, který spotřebitel nalezne na webové adrese: https://www.sconto.cz/zakaznicky-servis/rozcestnik.
Spotřebitel by měl v případě prokázaného zjištění nesprávného vyúčtování zboží na pokladně nárok na vrácení bezdůvodného obohacení ze strany podnikatele. V takovém případě je nutné k prokázání nesprávného vyúčtování využít např. svědeckou výpověď nebo kamerový záznam.
Spotřebitelům vždy doporučujeme, aby si účtenky kontrolovali co nejdříve po zaplacení, nejlépe ihned, aby předešli podobným problémům.
Dozor v oblasti správného účtování nákupu provádí Česká obchodní inspekce. V případě opakovaného nesprávného účtování zboží by mohl spotřebitel zvážit podání podnětu správnímu orgánu, který může za zjištěný přestupek uložit podnikateli pokutu. Odkaz pro podání podnětu k ČOI: https://www.coi.cz/podatelna/.
Vážený pane Babaríku,
celou věc jsem prověřil. Pokladní svou chybu přiznala a já se Vám za toto pochybení omlouvám!! K celé situaci měla přivolat vedoucího prodeje nebo vedoucího obchodního domu, aby s Vámi ihned vyřešil. V současné chvíli je již, dle mých informací vše vyřešeno, včetně omluvy ze strany vedoucího prodeje obchodního domu SCONTO Nábytek Černý Most.
S pozdravem a omluvou
J. Hušek, SCONTO Nábytek s.r.o.
Hodnocení: