Společnost


Alza.cz a.s.

Počet nahlášených stížností:1367
Z toho za letošní rok:9
Stále v řešení:36
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

69%
31%
Toto skore je založeno na 305 stížnostech.

#68773Nedodání kompletního zboží - špatně zabalený produkt

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

2 měsíce 7 dnů 4 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
21.07.2023, před rokem

Jiri Zeman

Znění stížnosti

Dobrý den, 17. 7. mi byla doručena plynová varná deska (obj. ***, placeno 15.7. 2023). Váš doručovatel přijel pozdě - mimo stanovenou dobu a přivezl mi polootevřený rozbitý papírový balík, vyložil ho do chodby, řekl, že za to nemůže, že mu to takhle dali a odjel. Když následný den to přišli plynaři zapojit, zjistili, že v balíku není kolínko na připojení - nemohli to tedy zapojit, zaplatil jsem jim 3200,- a odešli. Ihned jsem vás kontaktoval a poslal mail s fotografiemi i popisem toho, co chybí. Od té doby volám na vaší info-linku, kde mi vždy operátor řekne, že se mi někdo ozve. Nikdo se mi doposud neozval!


Produkt

Varná deska FAGOR 3CFI-4BGLSTA


Požadované řešení

Přivezte mi prosím co nejdříve to kolínko, at můžu zavolat plynaře (a znovu je - díky vám - zaplatit) a začít vařit.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
25.7.2023 09:38, před rokem

Vhodné zabalení zboží určeného k přepravě má zajistit prodávající. Není-li dopravcem stanoveno jinak, má prodávající povinnost zboží zabalit podle zvyklostí s ohledem na jeho povahu. Prodávající tak odpovídá za stav zakoupeného zboží až do okamžiku převzetí kupujícím. Pokud by tedy došlo k poškození zboží způsobené přepravcem, jde na vrub prodejce. Spotřebitel následně může zboží reklamovat klasicky v e-shopu, kde jej zakoupil, nebo od smlouvy do 14 dnů odstoupit.

O poškození zásilky by spotřebitel měl informovat jak prodávajícího, tak přepravní společnost. Prodávají v každém případě musí prokázat, že zboží bylo doručeno bez vad. Spotřebitelům doporučujeme dokumentovat rozbalování balíků, aby se vyhnuli případným potížím s reklamací.

Více informací ohledně poškození zboží během přepravy nalezne spotřebitel zde: https://www.dtest.cz/clanek-9163/co-muzete-delat-se-zbozim-poskozenym-pri-preprave.

Jestliže spotřebitel při řádné kontrole nezjistil vadu (chybějící díl), mohl by po společnosti požadovat také náhradu škody (náklady za plynaře).

Stížnost nyní přeřazujeme na společnost, aby se k ní mohla vyjádřit.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
25.7.2023 14:48, před rokem

Dobrý den, pane Zemane, děkuji za Vaši zprávu a společnosti dTest za vyjádření.
Za vzniklou situaci se Vám jménem naší společnosti velice omlouvám. K dnešnímu dni jsme Vás kontaktovali v rámci oddělení péče o zákazníky, kdy jsme Vám nabídli následující řešení. Chybějící součástku si v případě zájmu můžete dokoupit na vlastní náklady, které Vám na základě vystavené a zaslané faktury rádi proplatíme. V tomto případě by se patrně jednalo o nejrychlejší způsob řešení. Ráda bych Vás požádala o informaci, zda-li budete s tímto postupem souhlasit.
Přeji Vám hezký den. S pozdravem Veronika, Alza.cz, Oddělení péče o zákazníky.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
26.7.2023 15:03, před rokem


Jiri Zeman

Děkuji. To, co mi navrhujete, už jsem si vyřešil sám přímo s výrobcem. Přesto nechápu, proč vám toto vyjádření a návrh řešení trvalo týden - přes veškerou moji urgenci a dušování se vašich operátorů, že moje žádost má nejvyšší prioritu. A já tak díky vám jsem přes týden bez plynu a bez vaření. Ozvali jste se mi až po tom, co dTest (kterému tímto moc děkuji) zveřejnil moji stížnost. Veškerá pochybení byla prokazatelně na vaší straně - nejhorší je však vaše neochota špatné dodávky řešit a komunikovat se zákazníky. V Alze nakupuji od jejího samotného začátku a troufnu si tvrdit, že jsem u vás už za ty roky nechal snad už sta-tisíce. Už u vás nekoupím nic. Hezký den

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
27.7.2023 14:17, před rokem

Dobrý den, pane Zemane, děkuji za Vaši odpověď. Je mi líto, pokud řešení vzniklé situace vnímáte tímto způsobem a omlouvám se Vám za to. Pokud budete souhlasit, ráda bych Vám jako omluvu nabídla zaslání dárkového poukazu, v hodnotě 1000 Kč, kterým byste si svůj příští nákup u naší společnosti mohl zpříjemnit.
Za Vaši odpověď Vám předem děkuji a přeji Vám hezký zbytek dne. S pozdravem Veronika, Alza.cz, Oddělení péče o zákazníky.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
28.9.2023 15:35, před rokem

Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Uzavření stížnosti

Publikováno
28.9.2023 15:36, před rokem


Jiri Zeman

Hodnocení: