Počet nahlášených stížností: | 546 |
Z toho za letošní rok: | 1 |
Stále v řešení: | 9 |
Prodávají salám z 6.6. jako v akci a ve skutečnosti účtují dvojnásobnou cenu.
To samé s cenami bylo i u jiných produktů.
Jediný kontakt je na nějaké call centrum, kde evidentně nechtějí nic řešit.
Chtěl jsem kontakt na prodejnu Penny v Podbořanech - neúspěšně!
Nákup proveden 20.7.2023
šunkový salám s expirací 2 x 6.6.2023 a 1 x 20.7.2023. Nákup 20.7.2023
Chci vrátit peníze za prošlé zboží a ostatní potraviny označené jako v akci a účtovány vyšší cenou.
Zaplatit cestu a PHM za vrácení zboží.
Zatím není možno, protože Penny nekomunikuje.
|
Tweet |
Účtování jiné ceny:
Nabídka zboží, která je tvořena i cenou u něj uvedenou v regále nebo v reklamním letáku, je pro obchodníka závazná. Pokud jinou cenu uvádí a jinou účtuje, dopouští se klamavého jednání a je právem spotřebitele dožadovat se rozdílu v ceně zaplacené navíc.
Spotřebitel, který je přesvědčen, že došlo k porušení ustanovení zákona o ochraně spotřebitele, se může obrátit na regionální či ústřední inspektorát České obchodní inspekce. Adresy jednotlivých inspektorátů lze najít na www.coi.cz. Podnět lze podat i elektronicky přes elektronickou podatelnu ČOI na adrese https://www.coi.cz/podatelna/.
Prošlé zboží:
Výrobky po datu minimální trvanlivosti si může spotřebitel v obchodě i koupit, ovšem za podmínky, že se prodávají odděleně a jsou náležitě označené. Totéž ale neplatí pro výrobky s prošlým datem spotřeby. Datum spotřeby říká, že po jeho překročení už se potravina prodávat nesmí, jelikož taková potravina se nepovažuje za bezpečnou.
Má-li spotřebitel pochybnosti o splnění jakostních požadavků prodávaných potravin, doporučujeme zvážit podání podnětu k provedení kontroly příslušnému dozorovému orgánu. Pro zadání podnětu lze použít následující webový odkaz: https://www.svscr.cz/statni-veterinarni-sprava/kontakty/.
Stížnost je možné směřovat i přímo ke společnosti Penny Market s.r.o. prostřednictvím kontaktního formuláře, který spotřebitel nalezne zde: https://www.penny.cz/kontakty.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.