Počet nahlášených stížností: | 1366 |
Z toho za letošní rok: | 8 |
Stále v řešení: | 35 |
Dobrý den, rád bych vyřešil tuto stížnost oficiální a mimosoudní cestou než přistoupím k předání celé věci soudnímu znalci, který mi dá jak jsem si jist 100% za pravdu. Zakoupil jsem si výrobek Ipad air 64GB WiFi Space Gray a měl jsem za to, když kupuji výrobek, který stojí cca 17 000 Kč bude kvalitní. Nicméně po čase se začala oběvovat chyba s načítáním systému, kdy iPAD vyžadoval připojení k iTunes a bez tohoto se sám nezapl. Co vím tak apple má aktualizace nastaveny tak aby se samy spustily v systému a toto bylo pro mne zcela nezvyklé. Zanesl jsem tedy výrobek na reklamaci s tím, že mi ho opraví. Jednalo se o autorizovaný servis VSP Data, který se k reklamaci vyjádřil tak, že se údajně neprojevila i když na prodejně, kde jsem výrobek reklamoval se chyba projevila. Updatovali software a zamítli reklamaci. Říkal jsem si v pořádku teď mi iPAD funguje nebudu situaci řešit. Měl jsem ho doma cca týden, kdy jsem nedělal nic jiného než že jsem hrál hry stažené s appstoru a byl na sociální síti. Nastala ta samá situace iPAD po nabíjení jsem zapl a opět vykazoval stejnou chybu. Opětovně jsem ho zanesl na pobočku,ale už s tím, že žádám aby pořídili fotodokumentaci projevené závady a zaslali s těmito fotkami na servis. Dnes se mi bylo opět sděleno, že je reklamace zamítnutá servisem VSP Data z důvodu, že se závada opět neprojevila. Rád bych tuto situaci nějak vyřešil.
Ipad air 64GB WiFi Space Gray. SN:SDMPLKEVBFK12
Nechci nic jiného, než aby mi produkt za docela dost peněz fungoval, tak jak uvádí výrobce. Proto jediné co žádám je výměna kusu za nový, jelikož tento podle mne v pořádku není. Nebo případné vrácení peněz. První řešení by pro mne bylo ideální z důvodu, že bych si stejný produkt stejně koupil znovu protože ho potřebuji. Děkuji
|
Tweet |
Kupující může uplatnit právo z vady, která se vyskytne u spotřebního zboží v době 24 měsíců od převzetí. Přičemž se má dle 2161 odst. 2 občanského zákoníku za to, že pokud se vada projeví v průběhu 6 měsíců od převzetí, věc byla vadná již při převzetí a opak musí prokazovat prodejce. Odpovědnost za vady se nevztahuje na běžné opotřebení a na mechanické poškození.
Pokud se vada projeví později a mezi stranami existuje spor o to, zda se jedná o vadu nebo nikoli, může se spotřebitel obrátit na soudního znalce z oboru, který se bude zabývat existencí a povahou vytýkané vady. Současně by se měl vyjádřit k vlastnímu odůvodnění reklamace. Vyjde-li posudek ve prospěch spotřebitele, je nutné se opět obrátit na prodejce (nejlépe formou doporučeného dopisu s dodejkou) s odstoupením od smlouvy z důvodu nevyřízení reklamace včas a řádně, což prokazuje právě přiložený posudek znalce. Cenu posudku lze oprávněně požadovat jako účelně vynaložený náklad spojený s reklamací. Seznam znalců je k dispozici na internetové stránce Ministerstva spravedlnosti ČR www.justice.cz nebo na www.dtest.cz/soudni-znalci.
Vážený pane Mucho,
prověřovala jsem Vaše reklamace a v pondělí jste telefon přebíral na naší pobočce. Prosím, můžete mi dát zpětnou vazbu, zda bezprostředně po převzetí telefon byl v pořádku či vadu vykazoval?
V servisu totiž došlo k návratu zařízení do továrního nastavení. Je proto možné, že Vámi popisovaný kolaps systému způsobuje nějaká aplikace třetí strany.
Předem děkuji za zprávu a přeji Vám pěkný den
Michaela Petrů
Vedoucí péče o zákazníky
Vážená paní Petrů,
ihned po převzetí jsem iPAD nekontroloval byl zabalen ve fólii. Doma jsem ho zapl provedl čistou instalaci, čili iPAD spustil a postupoval dle instrukcí výrobce. Po provedení veškerých úkonů jsem nechal ipad jet bez toho aniž bych na něj sahal, neinstaloval jsem žádné aplikace třetích stran ani nepoužíval po úplném vybití baterie jsem dal iPAD na nabíječku a nabil do 100%. A EJHLE stejná chyba!!! iPAD nenačte operační systém pouze se ukáže recovery mód a ipad požaduje obnovení pomocí itnunes. To samé vyjádření mi poslal i technik, že uvedl přístroj do původního nastavení a provedl recovery systému. Nicméně tuto skutečnost si mohu provést sám doma. Mě jde spíš o to proč k tomuto dochází. Přece nebudu po každém vybití iPADU obnovovat pomocí recovery na to jsem nemusel utrácet 17000,-Kč. Nevím jak budete postupovat nebo jak se zachováte, ale já jsem si na 1000% jistý, že je iPAD vadný a již nemám k tomuto výrobku důvěru. Rovněž nemíním výrobek zasílat po třetí na servis, kde mi po měsíci napíší, že se závada neprojevila a že pouze provedli recovery systému. Počkám na Vaše vyjádření a poté věc budu řešit dále. Děkuji za odpověď.
S pozdravem
Martin Mucha
Společnost Alza.cz a.s. již nevyužila možnosti reagovat. Prosíme proto spotřebitele o doplnění informací o současném stavu stížnosti, případně o její uzavření.
Jelikož ani jedna ze stran sporu již nevyužila možnosti se k případu vyjádřit, stížnost uzavíráme.