Společnost


FlixBus CZ s.r.o.

Počet nahlášených stížností:151
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:8
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

25%
75%
Toto skore je založeno na 4 stížnostech.

#68789Nevraceni jizdneho,opakovana zadost

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 13 dnů 19 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
21.07.2023, před rokem

Iva Motyčková

Znění stížnosti

Dne 16.7.2023 jsem zakoupila e- jizdenku na cestu autobusem z Prahy hl.nadrazi do Brna u spolecnosti FLIXBUS,planovany odjezd ve 12.50 hod,cena 509 kc,cislo nevyuzite jizdenky ***, misto odjezdove platformy na jizdence vsak nebylo uvedeno !!!!.Marne jsem se 4 zavazadly hledala odjezdove misto,nebot mi na informaci sdelii,ze Flixbus na hlavnim nadrazi zadnou kancelar nema
a ze odjezdove misto je pred hlavni budovou nadrazi,kde vsak byly platformy 1 ,2 a 3 .Tam na jizdnim radu byl uveden prijezd smer Berlin- Brno- Praha,nikoliv obraceny smer.Zeleny autobus Flixbusu v dobe meho odjezdu jsem zahledla na druhe strane magistraly,kam jsem se vsak se zavazadly jiz nemohla dostat.
Transport vytahy pres magistralu na druhou stranu jiz byl nemozny.
Jizdu s Flixbusem jsem nezrealisovala,musela jsem zakoupit listek u jine spolecnosti.
Jeste ten den jsem vyplnila formular spolecnosti Flixbus pro vraceni penez za nevyuzitou jizdu a doposud mi zadna castka nebyla vracena.Flixbus si uctuje storno poplatky,ktere dosahuji 75 procent jizdneho!!!! prestoze evidentne je chyba na jejich strane.
Telefonni kontakt na Flixbus s dotazem na odjezdovou platformu rovnez nefungoval,nikdo nereagoval.


Produkt

Cislo jizdenky ***


Požadované řešení

Vraceni cele castky nevyuzite jizdenky


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
25.7.2023 10:42, před rokem

Podle Nařízení (EU) č. 181/2011 mají všichni cestující využívající autobusovou linkovou dopravu právo být během celé cesty přiměřeně informováni. Toto právo na informaci mají spotřebitelé i před konáním cesty. Spotřebitel by tedy měl být řádně a včas informován o podrobnostech týkajících se odjezdu autobusu.

V tomto případě se tedy domníváme, že spotřebitel by měl mít právo na vrácení celého jízdného, jelikož jízdenku nevyužil z důvodu na straně prodávajícího (neinformování o místě odjezdu autobusu).

Vznikla-li na straně dopravce povinnost vrátit jízdné, musí tak učinit stejnou formou, jakou bylo jízdné zaplaceno, tedy v penězích. Jiným způsobem - např. voucherem, kredity apod. pouze po výslovném souhlasu spotřebitele. Případné ustanovení smluvních podmínek přepravce vztahující se k této problematice se jeví jako překvapivé ve smyslu § 1753 občanského zákoníku a vůči spotřebiteli neúčinné.

Stížnost je možné směřovat i přímo ke společnosti FlixBus CZ s.r.o. prostřednictvím kontaktního formuláře, který spotřebitel nalezne na webové adrese: https://help.flixbus.com/s/contact-us?language=cs.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
5.10.2023 14:37, před rokem

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Dále může spotřebitelka využít možnost mimosoudního řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Více informací k uvedené službě lze nalézt na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.