Společnost


ALFA GREEN POWER s.r.o.

Počet nahlášených stížností:12
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#6879Nedodané zboží, které bylo předem zaplacené

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

3 měsíce 16 dnů 21 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
29.05.2015, před 10 lety

Jana Opelková

Znění stížnosti

Dne 7.5.2015 jsem objednala zboží z e-shopu Slevona, který má na svých stránkách uvedené, že provozovatelem je společnost Alfa Green Power. Do dnešního dne, tj. 29.5.2015 mi zboží nebylo doručeno.

Opakovaně jsem se pokoušela telefonicky spojit na čísle uvedeném na webových stránkách e-shopu, ale podařilo se mi to pouze 2krát v průběhu tří týdnů, kdy mi paní oznámila, že do konce týdne zboží dorazí. Dnešním dnem uplynula slíbená doba dodání a stále nic.

Dnes jsem se pokoušela opět telefonicky spojit, ale nikdo mi telefon nezvedá, i když na stránkách je uvedeno, že je v provozu ve všední dny od 9 h do 16 h. Jednou se mi podařilo vytočit telefonní číslo v průběhu jiného hovoru, což znamená, že je číslo využívané.


Produkt

Zde přikládám zkopírovanou objednávku: Seznam Vámi objednaného zboží: Název Množství Cena s DPH DPH Celkem s DPH JERSEY prostěradla v 10ti barevných kombinacích 90 x 200 (-59) (tyrkys) 2.00 ks 139 Kč 21.0 % 278 Kč JERSEY prostěradla v 10ti barevných kombinacích 90 x 200 (-59) (bílá káva) 2.00 ks 139 Kč 21.0 % 278 Kč JERSEY prostěradla v 10ti barevných kombinacích 90 x 200 (-59) (šedá) 2.00 ks 139 Kč 21.0 % 278 Kč ITALY 3 - Luxusní bavlněný set povlečení na dvoulůžko z kolekce „ITALY“ (120) 1.00 ks 524 Kč 21.0 % 524 Kč Bavlněné povlečení WINSDOR - ROYAL3 QUALITY Jednolůžko! (-33) 2.00 ks 299 Kč 21.0 % 598 Kč Bavlněné povlečení WINSDOR - ROYAL6 QUALITY Jednolůžko (-29) 2.00 ks 299 Kč 21.0 % 598 Kč „CORSIKA 6“ - kvalitní povlečení ze 100% bavlněného krepu za super cenu!!! (-0001) 2.00 ks 169 Kč 21.0 % 338 Kč PPL 0 Kč 21.0 % 0 Kč Platba Kreditní kartou nebo PayPal 19 Kč 21.0 % 19 Kč CELKEM bez DPH CELKEM s DPH 2 406 Kč 2 911 Kč


Požadované řešení

Žádám o okamžité vrácení zaslaných peněz ve výší 2 911,- Kč zpět na účet a tím ukončení kupní smlouvy.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
29.5.2015 14:11, před 10 lety

Kupní smlouva byla uzavřena a prodávající má povinnost dodat objednané zboží. Pokud tak neučiní ve sjednaném termínu, ocitá se v prodlení. Jestliže zboží nedodá ani v dodatečné přiměřené lhůtě mu poskytnuté spotřebitelem, má spotřebitel právo od smlouvy odstoupit podle § 1978 občanského zákoníku.To znamená, že spotřebitel má právo prodávajícího upozornit, že nedodal zboží včas a poskytnout prodávajícímu přiměřenou lhůtu k dodání zboží s tím, že pokud v této lhůtě nebude zboží dodáno, lhůta již nebude prodloužena a bude platit, že marným uplynutím lhůty spotřebitel od smlouvy odstoupil (§ 1978 odst. 2 obč. zák.). Dodatečnou přiměřenou lhůtu k plnění lze poskytnout i mlčky. Po jejím marném uplynutí může spotřebitel od smlouvy odstoupit.
Odstoupením od smlouvy se smlouva ruší od počátku a strany si mají povinnost vrátit poskytnutá plnění; spotřebiteli tedy odstoupením vzniká nárok na vrácení zaplacené částky.
Pokud doba dodání nebyla sjednána, může spotřebitel požadovat dodání zboží ihned. Prodávající je poté povinen splnit bez zbytečného odkladu. Až po uplynutí této lhůty se subjekt ocitá v prodlení a je nutné mu určit dodatečnou lhůtu k plnění.
Nereaguje-li prodávající na e-maily, je vhodné zvolit komunikaci v písemné formě (doporučeně, nejlépe s dodejkou). V případě, že prodávající nevrátí spotřebiteli finanční prostředky ve stanovené lhůtě, je možné prodávajícího vyzvat k plnění tzv. předžalobní výzvou dle § 142a občanského soudního řádu.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
15.9.2015 10:09, před 9 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována. Bohužel doposud neprojevila zájem se ke stížnosti vyjádřit, proto jsme se rozhodli případ uzavřít z důvodu nereakce podnikatele.
Případné spory mohou být tedy řešeny pouze v soudním řízení, nikoliv prostřednictvím služby VašeStížnosti.cz, která je založena na principu dobrovolnosti.
Před samotným podáním žaloby doporučujeme zaslat subjektu předžalobní výzvu dle § 142a občanského soudního řádu. Vhodné je také právní zastoupení. Seznam advokátů je k dispozici na http://www.dtest.cz/advokati.
V případě potřeby další konzultace se neváhejte obrátit na naší spotřebitelskou poradnu na telefonním čísle 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.