Počet nahlášených stížností: | 787 |
Z toho za letošní rok: | 1 |
Stále v řešení: | 7 |
Koupil jsem spekacky a otevřel je 7 dní před expiraci. Maso bylo zelené a posete bílými tečkami. Kdyby zde byla možnost vložit foto, poskytnu . Místo nákupu Benešov u Prahy
Špekáčky náš kraj, 85%masa
Vrátit peníze
|
Tweet |
Jestliže zakoupená věc nemá očekávané vlastnosti, je třeba ji reklamovat u prodávajícího. Spotřebitel by v tomto případě měl nárok na dodání nové věci bez vad, a nebylo-li by to možné, má nárok na odstoupení od smlouvy. K uplatnění reklamace není potřeba předložit doklad o zaplacení. Je však ale nutné prokázat, že zboží bylo zakoupeno u prodávajícího.
Pokud by se problém s jakostí masných výrobků opakoval, mohl by spotřebitel rovněž zvážit podání podnětu Státní veterinární správě, která vykonává dozor v oblasti potravin živočišného původu, zda-li v daném případě nedošlo k porušení právních předpisů. Více informací ohledně náležitostí podnětu Státní veterinární správě je možné vyhledat na webové adrese https://www.dtest.cz/clanek-3343/podnet-statni-veterinarni-sprave.
Dobrý den, pane Knotku, mrzí nás Vaše nespokojenost se zbožím, které jste v naší prodejně zakoupil. Doporučujeme Vám v tomto případě zboží ve kterékoliv naší prodejně reklamovat, budou Vám vráceny peníze i bez předložení účtenky, máte-li jej stále k dispozici. S pozdravem tým Lidl
Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat. Vzhledem k výše uvedenému (k příslibu společnosti ohledně navrácení peněžních prostředků v případě reklamace na pobočce) stížnost uzavíráme s dosažením dohody.